Oh als je toch geen baas hebt, kan je makkelijk noppenfolie over je hele bureau heen spannen.
tja @H47 is een bekende uit Zeewolde⦠dat moet wel. Hij kent de juweliers hier (NIels en Hoekstra) en mijn vrouw (blond).
Dusssss⦠ik zou zeggen H47 is ehhhh⦠Rick ?
Ik vind de SKX007 het goed doen op bruin leer. Zwart en grijs wil ook wel, ik heb 'm zelf ook een tijd lang op donkerblauw met wit stiksel gehad (Hirsch Performance), wat ook goed werkt. Shit zeg, ik mis de mijne.
Allemaal WR.
23.000 mensen in Zeewolde ā¦
Voor het verwijderen van dit soort krassen werkt een fiberglass pen prima, zoals deze:
Bergeon heeft er ook een, als je duur wilt doen:
Wat betreft Cape Cod, laat die s.v.p. dicht
Nog steeds geen seconde spijt dat ik mijn Rolex heb ingeruild om deze te kunnen kopenā¦
Je valt door de mand Rick !
Geven die fiberglass pennen een brushed of een polished resultaat? Ik kan me voorstellen dat ze brushed werken, maar polijsten niet?
Ik zat bij u in de 3e klas meester
Mispoes, Rik is zichzelf
Ik vind deze dingen handig. 10 minuten werk:
https://www.cousinsuk.com/product/abrasive-hand-cleaning-pads
Voordeel tov de Garryflex is dat het oppervlak groter is. En omdat het veel platter is dan zoān sponsje leg je er gemakkelijk een lineaal op. Sluiting aantal keer langs de lineaal bewegen en klaar. Oh, en de ābrushingā loopt mooi parallel op deze manier, staat echt vƩƩl mooier en netter dan uit de losse hand.
Wat ik wel vaker lees op HF: Cape Cod op geborstelde finish gebruiken: dan verknal je toch je afwerking. En dat zie je toch? Mooi spul verder voor gepolijste oppervlakken.
Brushed. Dacht dat de betreffende sluiting dat ook is. Zo niet⦠Voordeel van die pennen is dat je het, door hem al dan niet verder uit te schuiven. redelijk goed kan aanpassen aan de structuur.
Die is nog dicht
Wist ik niet t/m 11 september zie ik
Dacht van de week even in de etalage te kijkenā¦
Ik denk niet dat ik een ban krijg voor een setje dikke bipsjes.
Hoop het niet!
Good for youā¦keep em coming.
Klopt, ik zoek alleen zelf iets om een gepolijst zijkantje iets bij te werken. Ben je mordicus tegen Cape Cod, of was dat alleen omdat brushed ter sprake kwam?
[quote=āHanDavinci, post:59, topic:121736ā]
Setje dikke bipsjes.
[/quote] Nou, niet te hard roepen. Sommige forummers zijn teer van ziel!