Desk Dive Crash Dive

Enkel omdat brushed ter sprake kwam :wink: Vind Cape Cod uitstekend voor gepolijst (edel)staal (maar weer niet voor doublé).

3e klas… oei oei… toen wilde ik nog niet echt deugen geloof ik.
anyway… ik zit lekker onder mijn eigen naam en niet anoniem op dit forum
anders loop ik ook veel te lekkere dikke bilpartijen te posten…:slight_smile:

in de haast op het werk die cape cod en dat gum ding Garrflex op Amazon besteld (zit mijn kaartje aan gekoppeld en is wel makkelijk ondanks de hoge verzendkosten) krijg ik het volgende bericht:

Hello,
We thought you’d like to know that proops brothers ltd dispatched your item(s). Your order is on the way, and can no longer be changed. If you need to return an item or manage other orders, please visit Your Orders on Amazon.co.uk.
Arriving:
Friday, October 6

tjonge… zit ik nog een maand tegen die krassen aan te kijken.

Rustig aan met een droog schuursponsje kom je ook een heel eind. Kijk anders even bij de Action, naast de Boni

1 like

Vraagje Jeroen,

Welke sluiting zit erop? Is het de orginele van de SKX?

Incognito is niemand. Ik niet in ieder geval. Ik probeer het altijd net binnen de perken te houden. Mijn head manager moet het kunnen lezen, en er niet raar van op kijken.

Het is en blijft een publiek forum natuurlijk.

Dat gezegd hebbende…fleur ik de vrijdagmiddag nog één keer op met een oversized bum bum:

5 likes

Fijne schuurpads van de bouwmarkt .
Paar minuten werk.
Beetje handigheid.

Meer is niet nodig.

1 like

Nee het is een SKX007-J met orgineel een rubberen band. Dit is de Solid Oyster van Rob, 20 mm met de 4 punts sluiting (als ik het allemaal goed zeg)

Dat bedoelde ik. Dan is het geen orginele SKX sluiting, maar wel een Seiko sluiting.
Ik zat laatst te kijken naar een Seiko Monster sluiting voor op de solid oyster:

Deze heeft de duikextensie, maar is op mijn pols toch wel iets te groot gok ik.

Oh man…nog meer van deze posts en dan hebben we het wellicht over bibrozalo’s???

1 like

Als ik toch eens politicus was. Wat zou ik dan aan struisvogelpolitiek doen.

2 likes

Ik zeg…minimaal 4 a 5 van dit soort inhoudelijke posts per dag Mr HanDa, if you’d please :thumbsup::ok_hand::joy:

1 like

Plakbandje op de sluiting tegen krassen. Volgens mij een idee van @cliogek een boel draadjes geleden.

ik vind de Solid Oyster 22 naar 20 mm op de SKX007 gewoon super stoer staan en geeft hem echt booty eh… body

2 likes

die Hirsch bandjes zien er wel goed uit… vind die zwarte mooi maar met dat witte stiksel een beetje te veel Breitling achtig.
Bruin op een SKX007 ?? hmm… met die double domed met AR heeft hij dat blauwe schijnsel. Weet niet of ik dat zo mooi vind met bruin.
Hirsch bandje scoren gaat he m wel worden. Wordt wel blij van een leren band die waterbestendig is.

Ik zit al 2 minuten naar het gifje te kijken, nog steeds niet uitgekeken.

8 likes

Dat Hirsch leer is wel uitermate soepel :sweat_smile:

1 like

Eigenlijk veel leuker dan horloges!

2 likes

Kun je trouwens gevlagd worden voor

1. dat andere leden bilpartijen in jouw topic posten ?
  2. het liken van dergelijke posts ?
1 like

Hier kan alles

:roll_eyes:
Beetje vreemd is het natuurlijk wel :rofl:

2 likes