Ik zweer echt bij Garry Flex , Schuursponsje enz heb ik ook allemaal geprobeerd.
het glimmende deel heb ik gedaan met Brasso en Cape Cod,
Zijkantjes afplakken dan Garry Flex daarna andersom, Het midden afplakken en dan de buiten kanten aanpakken.
Ik zweer echt bij Garry Flex , Schuursponsje enz heb ik ook allemaal geprobeerd.
het glimmende deel heb ik gedaan met Brasso en Cape Cod,
Zijkantjes afplakken dan Garry Flex daarna andersom, Het midden afplakken en dan de buiten kanten aanpakken.
Man wat een stomme gif, je kunt zo toch niet zien wat ze om haar pols heeft?! Nog eens goed kijken straks.
heel mooi !!
dus gewoon wachten op de Garryflex en de Cape Cod en niet vanavond overhaast in de weer met een schuursponsje ?
waarmee plak je trouwens af, want dit ziet er wel heeeel strak uit
Gewoon met simpele plakband dat is lekker dik. En kom je niet zo snel doorheen.
Zelf vind ik het niet mooi met een schuurspons. Maar je kan het gerust proberen, Met de Garry Flex zie je er niets meer van als het niets word met de schuurspons.
tekst verwijderd.
Dit werkt echt perfect en kost geen drol: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-beauty-essentials-4-zijdige-blokvijl/p/3695651
Gisteren met een Joma doekje in de weer gegaan.
Neehhh… niet naar aanleiding van al het fotomateriaal, maar om te kijken of ik toch iets van de krassen weg zou krijgen.
Soort super microvezel ding waar onze poets ook het rvs in de keuken mee doet. Ben gestopt want toch bang dat het geborstelde effect verdwijnt en het gaat glimmen. Krassen komen er wel redelijk vanaf denk ik.
Het is ook echt wel goedkoop materiaal denk ik.
Toch jammer want die solid oysters banden van onze Rob zijn nu ook niet spotgoedkoop
Nu maar een maandje wachten totdat het Garryflex blok binnen is.
Ja. die gebruik ik ook. Prima. Maar heb uit nieuwsgierigheid ook een setje Garryflex besteld. Even doorzoeken en de prijs is te doen .
welke kant gebruik je dan voor het geborstelde gedeelte?
Ik heb ook zoiets meegemaakt maar toen was ik van een waterval gevallen en lag mijn hele scheenbeen tot het bot open. Hoe lukt je dit achter het bureau?
Het is wel op te lossen. Als er deukjes in zitten kan je die met een kunststof pennetje en een hamertje er uit tikken.
Dan schuurpapier eerst grof hoe grof is afhankelijk van de diepte van de krassen…
In één richting schuren.
Dan iets fijner schuurpapier totdat je tevreden bent over hoe fijn de geborstelde afwerking is.
Laatste handeling met een schuursponsje in één richting schurend afwerken.
Hehehe …
dit zijn de boosdoeners geweest.
Scherpe randjes …
Ik ben niet gewend om een stalen bracelet te dragen.
Als ik aan een bureau zit wat gelukkig niet zo vaak is dan zorg ik dat mijn band het bureau niet raakt.
Verkopen ze nu ook al Seiko sluitingen bij het Kruidvat?!
Ziet er weer uit als nieuw!
Wat heb je gebruikt (voor de sluiting en band bedoel ik)?
Dat is een héél stuk netter zo! Op de foto is niet veel brushing zichtbaar, lijkt me dat het niet veel werk is om dat er een beetje meer op te krijgen?
geen idee hoe ik dat er op moet krijgen ? schuurpapier, schuurspons ?
met de blokvijl van het Kruidvat (de grofste) wordt het niet meer dan dit
Door in 100% in 1 richting in de lengte van de sluiting te schuren?