Dev06

SuperC schreef:

Dus…voor 14,50 heb je dus nu je eigen naam
besmeurd…lekker handig als je hier op het forum
nog wil verder “handelen”.

Tsja! eens!

Een beetje op mijn hoede vanwege deze thread: http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,2434052,2434052#msg-2434052

Maar uiteindelijk leuke deal gesloten met Dev06. Hij is vriendelijk in persoon en hoewel hij soms wat verwarrend correspondeert via de mail gewoon een (tu) omdat hij zijn afspraken na is gekomen.

Leuke ruil gedaan, halverwege afgesproken. Hoewel de mailtjes vaak niet meer dan een zin betreffen, kan ik dit forumlid best aanraden als betrouwbare verkoper!

Ruil gedaan met DEV06. Druk baasje, goede communicatie en transactie goed afgerond. Top.

Ruil gedaan met Devrim. Alles conform afspraak en conditie als aangegeven. Zeker een aanrader!

Mijn Precista prs-82 verkocht aan DEV06. Een fijne koper, die vertrouwen geeft en zelf ook uitstraalt! Ik zou zo weer zaken met hem doen. Dank voor de verkoop!

Goede transactie gedaan met Devrim.
Vlotte en prettige communicatie ook!

Groet, Matthijs

een Sinn 8827/titanium gekocht. beschrijving was correct, contact aangenaam, kortom alles goed verkopen. tot de volgende keer!

Zeer betrouwbare en vriendelijke verkoper. Ruildeal gehad met deze verkoper die ook nog zo vriendelijk was om het horloge persoonlijk te komen brengen. Hopelijk tot een volgende keer!

Forumlid Dev06 n.a.v. Zijn gezocht advertentie
http://www.horlogeforum.nl/read.php?23,3232272
gewezen op het horloge dat hij zocht.

Vervolgens op zijn verzoek via uhrforum.de contact gelegd met de verkoper, waarop ze me beiden meldden dat er na mail en whatsapp contact een deal gemaakt was.

Vanochtend kreeg ik van de teleurgestelde verkoper de melding dat er na een week geen geld is overgemaakt en dat Dev06 niets meer laat horen en niet reageert.

Edit-niemand lijdt hier echt schade aangezien verkoper zich naar mij toe allesinds aimabel opstelt.

1 like

Forumleden

Ik zeg altijd om juist zeker te zijn en iemand te beoordelen wat je hier opschrijft moet je voor de beide kanten eens luisteren .
Ik was opzoek naar een Mido uurwerk ,forumlid heeft mij daarvoor echt geholpen zonder hem kon ik geen contact nemen met uhr forumlid ik wil hem nogmaals hier danken
Maar tot spijt door sommigen omstandigheden is het niets geworden ,dat moet de duitse uhr forum ook melden,ik ga niet mijn hele prive situatie hierbij schrijven
Ik vindt ook zeer spijtig dat Windhund tenminste mij een prive bericht had kunnen opsturen wat de oorzaak was dat er geen tot een deal uitgekomen is …
Maar ja evengoed vrienden hoor !
Kenners weten mij daarom kijk ik altijd positief uit wil niemand negatief beoordelen

Bedankt voor jullie begrip

Forumlid Dev

Ik heb drie keer zeer correct gehandeld met Devrim.

Twee keer als verkoper, twee custom horlogebanden verkocht.

Één keer als koper van één van zijn horloges. Ook daar een erg correcte afhandeling.

Drie maak erg correct gehandeld met Devrim.

Twee keer een custom handmade horlogeband verkocht.

Één maal één van zijn horloges overgenomen. Aan een correcte prijs, met een snelle afhandeling.

DEV06 Schreef:

Forumleden

Ik zeg altijd om juist zeker te zijn en iemand te
beoordelen wat je hier opschrijft moet je voor de
beide kanten eens luisteren .
Ik was opzoek naar een Mido uurwerk ,forumlid
heeft mij daarvoor echt geholpen zonder hem kon ik
geen contact nemen met uhr forumlid ik wil hem
nogmaals hier danken
Maar tot spijt door sommigen omstandigheden is het
niets geworden ,dat moet de duitse uhr forum ook
melden,ik ga niet mijn hele prive situatie hierbij
schrijven
Ik vindt ook zeer spijtig dat Windhund tenminste
mij een prive bericht had kunnen opsturen wat de
oorzaak was dat er geen tot een deal uitgekomen is

Maar ja evengoed vrienden hoor !
Kenners weten mij daarom kijk ik altijd positief
uit wil niemand negatief beoordelen

Bedankt voor jullie begrip

Forumlid Dev

PB

Ik heb inmiddels een aantal deals met DEV06 achter de rug.
Deze zijn alle goed verlopen, zonder problemen.

Nederlands is niet DEV06’s zijn moedertaal…dat maakt communicatie via email of whatsapp niet altijd even duidelijk maar na een ontmoetig met DEV06 ga ik er niet vanuit dat er kwaad in de zin is…Het is best een leuke gast IRL.

@DEV06 geen reactie op mn PB. Dus maar even publiek: Onzin wat je hier zegt! Ik heb me belangeloos ingespannen voor je en op het moment dat je het om wat voor reden dan ook laat zitten verwacht ik in ieder geval dat je e.e.a. netjes afhandelt en geen teleurgestelde reacties van derden met wie ik je op jouw verzoek in contact gebracht heb. Dat er geen deal uitgekomen is interesseert me totaal niet, evenmin de reden waarom dat niet gebeurd is.

Je historie teruglezend lijkt niets meer laten horen er bij jou wel een beetje bij te horen. Jammer… :point_down:

2 likes

Hij moet eens ophouden met iedereen een pb te sturen met ruildeals. F*cking irritant! Is die van plan met een paperclip uiteindelijk een villa te krijgen met het ruilen…

2 likes

Wat een rot verhaal zeg ! Ik hoop dat jullie toch nog tot een oplossing kunnen komen. Zelf heb ik vorige week
contact gehad met DEV06 over een vintage Oris die hier op het forum te koop stond.
Ik vond de kwaliteit van de foto’s behoorlijk matig en wou graag wat extra foto’s om de staat van de kast te kunnen inschatten, helaas stuurde hij gewoon nog wat vage foto’s door en ben ik afgehaakt. Beetje raar als iemand die geregeld horloges verkoopt niet in staat is duidelijke foto’s te maken van hetgeen hij aanbiedt.

Klinkt klote zeg. Ben benieuwd naar zijn eigen verklaring…

Hij heeft van mij eens een Vostok-Europe op het andere forum gekocht om die een paar dagen later voor een paar tientjes meer op mp te zetten. Niet helemaal in de sfeer van een forum maar dat moet je allemaal zelf weten. Wat ik wel storend vond is dat hij mijn complete advertentietekst en mijn foto’s zonder vragen gebruikte. Eerlijk is eerlijk toen ik hem daarop attendeerde wel excuses gehad.

gr, HJR

2 likes

Da’s dus nummer 2 die deze week door de mand valt…
triest hoor zulke mede “liefhebbers”…