Dev06

Aardig (en een beetje druk) :smiley: forumlid

Komt zijn afspraken na (tu)

Op Marktplaats een horloge van Longines te koop gezet. Krijg een reactie vanuit België. Na wat mails over en weer akkoord bereikt over de overname van het horloge. Degene die het horloge overneemt blijkt ook lid van het horlogeforum te zijn, gebruikersnaam DEV06. Na overname heb ik IBAN en BIC gegevens verzonden. Geld zou worden overgemaakt Na 2 dagen blijkt er nog niets op mijn bankrekening te staan. Contact opgenomen met DEV06. Geeft aan pas een week later in staat te zijn om te betalen. In reactie hierop vraag ik wanneer ik dan de betaling tegemoet kan zien. Hoor ik vervolgens tot op heden niets. Alhoewel er ergere dingen zijn in de wereld, vind ik het wel teleurstellend dat een medelid van dit forum zo opereert.

2 likes

Wat een !@#$%^&*, sneu, hoor!

Eric

Inderdaad, wat een triest figuur :frowning:

En een probleem “achteraf in het uurwerk” lijkt me iets anders
dan zichtbaar aan / op en vooraf aan een ruiling

2 likes

Ik denk dat de rest van dit forum zich nog wel drie keer bedenkt voor zaken met hem te doen…

Goede deal gemaakt met Dev. Vlotte communicatie en gastvrij ontvangen thuis.

Positieve ervaring :smile:

Bedankt! (Thumb)

Horloge gekocht van DEV06. Vlotte transactie, mooi klokje!

Vintage LOV klokje van Dev gekocht; prima communicatie en snelle verzending! :+1:

Tweede keer dat ik een klokje aan Devrim verkoop en net zoals de eerste keer alles vlot en correct verlopen.
Weerom zeer positieve ervaring dus :+1:

Vandaag mijn Damasko geruild met een Longines van dev06. Was een plezierige deal op een terrasje onder het genot van een kopje koffie. Ik ben zeer tevreden.

Ik kocht van DEV06 een quartz omega seamaster voor de verjaardag van mijn vader. Mijn vader was superblij met een horloge in goede staat, zoals beschreven. Afspreken ging heel vlot en communicatie was duidelijk.

Net een horloge geruild met Devrim. Ging lekker vlot, en alles was helemaal prima. Komt aanbevolen!

meerdere keren een deal gemaakt met Devrim. Communicatie verloopt goed en is prettig. Is een betrouwbaar persoon en heeft mooie, nette horloges. Ook belangrijk: afspraak is afspraak…

Horloge gekocht van Devrim, goede communicatie en afhandeling.

Voor de derde keer een Seiko klokje aan Devrim verkocht en net zoals de vorige 2 keer is alles perfect verlopen !
Vlotte communcatie - snelle betaling : aanrader !

Veel draagplezier !!!

Als ik het allemaal zo lees is DeV06 een beetje slordig/gemakkelijk maar niet slecht.

Ik had ooit via de mail een Omega Seamaster aan hem verkocht. X bedrag afgesproken en hij zou het betalen. De betaling kwam alleen nooit want hij lag in het ziekenhuis en had een aantal redenen…

Hij zou contact met mij opnemen zodra hij weer in de gelegenheid was het horloge over te nemen. Niks meer gehoord dus denk mail hem even. Na een paar weken krijg ik mail dat hij het horloge niet meer kon kopen, maar wel een ander horloge in wilde ruilen en wat ik erbij wilde hebben…

??? We hadden al een prijs afgesproken en ik zou het horen zodra hij weer in de gelegenheid was het over te nemen, je hoort niks, en vervolgens moet je weer in onderhandeling.

Hij komt op mij niet onbetrouwbaar of echt slecht over, maar het is wel erg knullig en je kan dus niet echt van hem op aan…

Forumlid @DEV06 (Devrim) uit België heeft mij een prachtige Glycine Airman 18 verkocht. De info was naar waarheid, de afhandeling snel en degelijk. Erg goed verpakt. Kortom: dat gaan we vaker bij @dev06 doen.

Prachtig klokje weer

2 likes

Een tijdje terug kocht @DEV06 (Devrim) een mooi horloge en ik gaf toen aan dat indien hij hem ooit wilde verkopen ik hem graag wilde overnemen.

Gelukkig was hij dat niet vergeten! Vorige week kreeg ik een berichtje van Devrim en heb ik onderstaand horloge over kunnen nemen :+1:

Devrim, nogmaals hartelijk dank!!!

Groet,

Marc

2 likes