Dev06

Ook hier een dikke duim voor Devrim :+1:

Goed kontakt, snelle verzending en horloge als beschreven, top!

Bedankt! :smile:

2 horloges gekocht van Devrim. Alles prima voor elkaar!

Snel verzonden en de horloges zijn top!

Bedankt!!

Net een horloge geruild met Devrim onder het genot van een bak koffie. Ging lekker vlot, en alles was helemaal prima geregeld. Tot de volgende deal! (tu)

Duim omhoog voor Devrim: zeer vlotte communicatie en snelle betaling!
Tot een volgende keer Devrim!

Tudor horloge overgenomen van Devrim in een bliksemactie. Snelle communicatie per email. Vanuit Nederland naar België gereden en horloge opgehaald. Vriendelijke ontvangst en doe de volgende keer weer graag zaken.

@DEV06 komt zijn afspraken na, keurige tijdige betaling en communicatie. Aanrader!

Sinn EZM3 aan Devrim verkocht @DEV06. Prima communicatie en snelle betaling. Aanrader!

Mooie Landeron compressor gekocht , geld overgemaakt en Horloge prima verpakt verzonden aan mij , Thanks :smile:

Hier ook prima ervaring met Devrim. Niet de eerste keer trouwens.
Vorige keer ging het om het ruil. Prima verlopen. Goede afspraken kunnen maken.
En afgelopen week heeft hij een horloge van me gekocht. Zeer snelle betaling.
Aanrader!

Vandaag een leuke deal gedaan met Devrim. Goed contact via de email en horloge in uitstekende staat zoals beschreven. Doe graag weer zaken met hem! :+1:

Afgelopen week een deal gemaakt met Devrim. Het horloge was zoals besproken en had het geld overgemaakt.

Geen verassingen achteraf alleen was hij vergeten het horloge mee te sturen ( zat niet in doos) maar dat was snel opgelost naar wat mailtjes en had netjes aangegeven toen hij erachter kwam.

Heb al vaker zaken met hem gedaan en tot dusver altijd goede ervaringen !!

Gr
@Number4

1 like

Net een Tissot gekocht van Dev, goed contact, snel opgehaald, aardige kerel!

Mooi horloge van Dev overgenomen. Precies zoals omschreven. Goede en snelle communicatie. :+1:

Aanrader!!

@DEV06 handelt de zaken goed af. Aanrader maar dat lees ik meer over hem.

Net weer een horloge verkocht aan Devrim. Top kerel. Snelle communicatie en transactie, gewoon zoals het hoort! Aanrader dus.

Ondanks veel positief commentaar, waaronder van mij, toch niet heel blij dit keer.

Communicatie gaat op z’n zachtst gezegd niet geweldig. Dit door gebrekkige beheersing van het Nederlands. Na heen en weer onderhandelen tot een overeenkomst gekomen. Adres en rekeningnummer doorgegeven met de mededeling van Dev dat het geld over wordt gemaakt.

In afwachting van betaling gaat het ineens toch niet door… :thumbsdown:

1 like

Een goede onderhandeling gehad met dev , en een nette prijs gekregen voor mijn aangeboden horloge

:thumbsup:

Na al eerder iets aan Devrim (@DEV06) verkocht te hbben was het deze keer mijn beurt om iets bij hem te kopen :wink:

Vandaag mijn nieuwe T-Touch II binnengekregen en zeer tevreden.
Goede communicatie - snelle levering - alles stevig verpakt = TOP :thumbsup:
Bedankt Devrim.

Na al een aantal malen met Devrim iets geruild, gekocht en verkocht te hebben laatste week wederom een prettige deal met devrim gedaan. :thumbsup:

Toevallig wonen we ook nog redelijk in de buurt.

Vandaag een mooie Omega geruild met DEV06.
Transactie is prima verlopen.
Nogmaals bedankt en wellicht tot een volgende keer.

met vriendelijke groet,
Aad