Dev06

De Seiko Desert Diver II gekocht bij DEV06.
Super strakke klok.
Fijne en soepele afhandeling van de transactie.
Bedankt!

Tissot t touch van Devrim @DEV06 gekocht.
Vlotte afhandeling en communicatie. Horloge zoals omschreven in nieuwstaat, goed verpakt ontvangen. Aanrader.

Vandaag afgesproken met Dev voor een ruil. Echt een toffe gozer. Heerlijk gesprek mee gehad en hij was zelfs bereid mij een deel tegemoet te komen wat betreft de afstand. Overdracht van de horloges verliep super. Wie weet tot ziens!

1 like

Deal gemaakt met Dev. Prima gegaan, hij komt zijn afspraak na :thumbsup: dus de duim kan omhoog!

Leuk gesprek gehad en een nette deal gemaakt.
Hij was bereid om een stuk te reizen en mij tegemoet te komen , super :thumbsup:

Horloge overgenomen van Devrim, prima transactie en nog even gekletst. Graag tot nog eens @DEV06 :thumbsup:

Certina Precidrive overgenomen. Alles correct verlopen.

Leuke transactie gedaan met @DEV06 . Ontspannen en gezellige communicatie. Een volgende keer zal ik zonder meer weer zaken doen met hem. Top! :thumbsup:

Prima deal gemaakt met @DEV06. Communicatie via de mail was helder en snel. Horloge kwam keurig verpakt met bubbelplastic binnen en het horloge is helemaal naar wens. Zou zeker weer zaken doen met hem :thumbsup:

1 like

Fijn een tweetal deals met @DEV06 gedaan, een vintage chrono en een vintage racingbandje, fijne vent, communiceert helder en vlotte betaling! :ok_hand:

Vandaag horloge aangekregen van @dev06, prima verpakt, snelle verzending, :+1:

Mooie Tissot Touch ontvangen.

Prima ingepakt, snelle communicatie en snel geleverdā€¦aanrader!
:+1:

Vandaag een Timex uit 1971 van Devrim ontvangen.
Horloge is als beschreven.
Snelle levering.
Keurig verpakt.
Voor het horloge zie topic Blue only op 23 november.
Ik ben er blij mee.

Mika

Verscheidene malen horloges, verkocht, geruild, bandjes verkocht met @DEV06, naast dat het een aardige vent is, is hij helder in zijn communicatie en schakelt snel.
:+1:

Vintage chrono verkocht aan Dev. Zeer prettig communiceren, snelle en eerlijke reacties. Een aardige gast waar ik zeker nogmaals zaken mee zou doen.

@DEV06 in kontakt gebracht met iemand van buiten het forum en vandaag horloge aan huis geleverd, top!!

@DEV06
Tissot touch van dev gekocht.
Goede communicatie en verzending volgens afspraak.
Top!

ATHOS overgenomen van @DEV06 , snelle en vlotte afhandeling. Goede communicatie!

Gisteren een aantal Horloges geruild met @DEV06
Hartelijk bij hem thuis ontvangen met koffie en zelfgebakken koekjes. Ik had hier een Omega Dames horloge aangeboden en Devrim had een mooi horloge waar ik in geĆÆnteresseerd was.

Devrim bedankt, en als die Duxot ooit het nest mag verlaten denk dan aan mijšŸ˜„

Prima deal met hem gedaan.
Mooie Vintage Stowa van hem gekocht zonder problemen.:+1: