Deze is lelijk. Tip voor een mooi sporthorloge?

We zien het dorpje Wehlen aan de Moezel (is er ook nog wat moois te zien) en een lelijk stuk plastic ofwel een Polar CS300 sporthorloge. Daar moet ik bij iedere workout weer tegenaan kijken (zoals bij dit looprondje Zeltingen-Wehlen). Dat moet toch beter kunnen?! Iemand een tip voor een echt mooi sporthorloge? Liefst staal of titanium, niet al te groot en met nauwkeurige hartslag en tijd weergave. Meer functionaliteit hoeft niet, mag wel. Foto erbij wordt gewaardeerd. Alvast bedankt!

2 likes

Montblanc Summit 3 is wel chique!

4 likes

Niet heel goedkoop, maar de prijs is nog begrijpelijk, vind ik :wink: Withings ScanWatch Nova

1 like

Ik ben er nog geen tegengekomen. Ook niet de verwoede pogingen van sommige merken om een soort hybride te maken.

Mijn advies:
Gebruik voor het sporten een polscomputer zoals je al hebt en daarnaast gewoon een mooi horloge (of horloges) voor de andere gelegenheden.

Met F1 wagen ga je ook niet door de woestijn crossen toch?

5 likes

Bedankt voor het advies. Zo ga ik er tot heden ook mee om, maar ik sport best veel en dan gaat het toch best wel tegen staan.

1 like

Ik zweer zelf bij Garmin voor sport trackers.

Ze hebben een premium line…

https://www.garmin.com/nl-BE/c/sports-fitness/luxury-smartwatches/?FILTER_USERPROFILE_MARQGEN2=true

3 likes

Vanaf 2,5k-3k voor iets dat een paar jaar goed blijft. Pfoe, auw. Dan zou ik voor een normaal model gaan en het verschil in een fatsoenlijk horloge en een watchroll steken.

@EddieC je hebt heel weinig eisen aan een sporthorloge dus je kunt volgens mij met elk (basic) sporthorloge uit de voeten. Ik zou het advies van @Zirx volgen.

2 likes

Tag Heuer Connected wellicht een optie

2 likes

Ik heb zelf de t-touch van Tissot altijd wel heel vet gevonden. Uiteindelijk nooit gekocht om eerder genoemde redenen. Ik draag zelf, enkel tijdens het sporten, een Polar Pacer Pro. Niet duur en doet precies wat het moet doen en waarschijnlijk beter dan elk ander luxe merk. Voor een goed sporthorloge moet je gewoon bij Polar of Garmin zijn.

1 like

uhm… maar je wilt het sporthorloge dan dagelijks dragen?

Ik sluit mij @Kad aan en loop al misschien 20 jaar met Garmin. Nu net een Garmin Fenix 8 gekocht.

Ik zou zeggen dat dat wel het beste is wat je kan krijgen om te sporten (ligt er natuurlijk aan wat je wilt en doet).

Zijn ze mooi? Voor een sporthorloge wel maar ik wil dat zelf niet gewoon dragen.

1 like