Deze is lelijk. Tip voor een mooi sporthorloge?

De Whoop kan je trouwens ook op je bovenarm of andere plekken dragen uitbeet zicht.
Zelfs om je enkel. Leuk gespreksonderwerp op het volgende familiefeestje

3 likes

Dit is toch gewoon branded dropship rommel? Waarom zou je hier reclame voor maken

Een nadeel is dat abonnement wat je bij die Whoop krijgt. Zeker als je geen fancy functionaliteiten of programmas nodig hebt.

1 like

Whoop? Vreselijk dure abbo’s en een privacy verhaal dat aan alle kanten rammelt. Zo zeggen ze o.a. ergens dat er geen trackers en third party cookies gebruikt worden… terwijl mijn browser al 9 meldingen aangeeft van juist dat soort technologie.

Chinees wellicht, maar geen dropshipper. Ik maak er ook geen reclame voor gelukkig.

A dropshipper is a seller who lists products for sale online and coordinates with a third-party supplier to get orders to customers

Dat er een voorraadje in een loods in Almere staat maakt het niet minder erg. Het is Chinese rommel waar een ā€˜Nederlands merk’ op wordt geplakt. Het is niet ontworpen door het ā€˜Nederlandse’ bedrijf.

Je maakt er geen reclame voor? Je linkt het, en zet er een misleidende tekst bij. Als dat geen reclame is wat dan wel?

Omdat ik het niet kan laten; aanschouw deze kwaliteit van Nederlandse, ontgonnen polder bodem; als eerste meetinstrument ter wereld weet het de hartslag van een banaan te ontfutselen!

2 likes

:joy:

Hartelijk dank allemaal voor de tips n.a.v. mijn vraag. De mooiste sporthorloges zijn wat mij betreft De Mont Blanc Summit 3 @Subonno en de TAG Heuer Connected E4 42 mm @APMV, ook vanwege het prettige niet al te grote formaat. De Withings (Horloge5), Tissot T-Touch (Auto) en de Garmin Marq (Kad, Nickjackelson) zijn ook prachtig, maar voor mij (net) wat te groot. De tips van Zirx, @Porthos en cdg zette mij toch nog in een andere denkrichting, namelijk een minimalistisch sporthorloge/tracker, die op rechts gedragen kan worden i.c.m. een echt mooi horloge op links. Want uiteindelijk kan een smartwatch met display niet op tegen een horloge met fraaie dial en echte wijzers. De Garmin Viviosmart @Zuid met de van Garmin bekende nauwkeurige hartslagmeting is voor mij de uiteindelijk winnende tip. Waarbij alle andere tips hebben bijgedragen in het besluitvormingsproces, dus allemaal hartelijk dank, ook xanderx, coffeecup, mr_brakke, Griffin, BaytLif, AB64, Silvester1987 en Tilikum, die ik niet eerder noemde in dit bericht.

8 likes

You are welcome & veel plezier Eddie!

1 like

Top keuze! Ik heb regelmatig met de gedachte gespeeld mijn Fenix te verkopen en voor een meer bracelet stijl Garmin te gaan. Garmin is qua sensoren en online platform gewoon wel erg prettig.

1 like