Deze is lelijk. Tip voor een mooi sporthorloge?

haha ja als je het alleen draagt wanneer je gaat sporten gaat het logischerwijs niet kloppen :wink:

Een whoop is zeker mooier dan een smartwatch, maar als je met fietsen een garmin gebruikt en Garmin gaat zeer waarschijnlijk zo’n band snel uitbrengen, ik zou liever niet de data dan op 2 plekken willen.

2 likes

Ik gebruik deze Garmin Marq Athlete al sinds 2 1/2 jaar naar volle tevredenheid. Sterk, scratch proof, functioneel maar niet bepaald de budgetvriendelijke variant.

2 likes

Ik meen te begrijpen dat je een horloge zoekt met beeldscherm dat tóch als mooi ervaren kan worden. Keine Ahnung, maar Krokant maakt betaalbare neutraal ontworpen ‘smart’ watches. Komt een app aan te pas. Geen idee verder hoe dat werkt.

Voorbeeld, maar er is keus:

1 like

Die ziet er erg goed uit inderdaad!

Hier sinds een paar dagen deze om de pols. Er zit zo verschrikkelijk veel in dat ik nog wel even bezig ben met alles uitzoeken.

Mooi? Ach, dat is in the eye of the beholder. Functioneel is’ie zeker en er zijn lelijker klokjes…

Draag de WHOOP nu een half jaar. Ben het helemaal met @cdg eens. Erg tevreden over

3 likes

Enige nadeel van de WHOOP vind ik dat de hr-registratie niet altijd even betrouwbaar is tijdens sporten. Ik draag dan ook de Apple Watch en zie grote verschillen, met name als je intensief beweegt en je WHOOP om de pols zit. Als ik m op de bovenarm draag is het al een stuk beter maar hij reageert te sterk op beweging

2 likes

Benieuwd wat dan het verschil zal zijn tov de hartslagband van Garmin

Apple Watch Ultra.

Team Whoop +1

Foto voor de sfeer:

3 likes

Hopelijk het business model

Daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik draag dan ook geen andere monitor er naast.

En wat ik lees dat sommigen een Garmin voor het fietsen gebruiken. Volgens mij kan je de Whoop ook nog koppelen aan andere programma’s.
En je kan het fietsen ook tracken in de Whoop.

1 like

Hier ook het dilemma hoe een actief leven en een bijna compulsieve drang om data te kunnen bekijken :stuck_out_tongue_winking_eye: gecombineerd kunnen worden.

Momenteel heb ik een Garmin Epix 2, doet het prima, zwemmen binnen, open water, fietsen, lopen en skiën.

Maar lelijk….

Echt horloge combineren met een tracker zou logisch zijn, maar die ken ik niet met zwemprofielen en wintersport……

Toch maar steeds wisselen?

Voor de Whoop overwegers is er ook de Polar loop.
Vormfactor praktisch hetzelfde maar dan zonder abbo kosten en Europees(prettig idee wellicht).
Software is iets minder gepolished maar doet wat het moet doen :ok_hand:
Overigens voor echt actief sporten en nauwkeurig hr tracking kom je eigenlijk niet on een borstband heen, een pols blijft zeer ongeschikt. (Ongeacht het merk).
Polar-Loop-Lifestyle-HLN-585x390

3 likes

Ik heb een amafzit helio om de arm of enkel. M’n garmin forerunner ligt stof te vergaren.

Als triatleet gebruik ik al jaren de Garmin Fenix serie (momenteel fenix 7), niet de allermooiste maar wel een van de betere :wink:

3 likes

+1 :joy:

:joy:

Garmin Instinct Crossover. Misschien niet de mooiste, maar heeft wel profielen voor zwemmen en voor wintersport.

Ik heb al een epix 2.

Die doet het prima, maar ook te lelijk….