Als ze geen abonnementsvorm hadden dan ging ik er achter elkaar eentje halen. Maandelijks betalen voor een armband gaat mij te ver.
Kijk die kende ik nog niet, precies wat ik zocht ![]()
Garmin komt dit voorjaar ook met iets, maar nog niet duidelijk of het kopen of abbonement wordt.
De Instinct Crossover is een hybride, als je hem zo ziet is het een horloge. Met echte wijzers. Geen idee trouwens waarom die epix drie keer zo duur moet zijn?
1x per jaar.
En dan rond black Friday
. Dan is het uiteindelijk goedkoper dan een smartwatch/sportwatch. Want je krijgt gratis de nieuwste versie thuis.
Laat mij raden. De conclusie is dat je veel meer moet sporten en veel minder op de bank moet hangen?
Nadat ik van 109 naar 103 kg ben gegaan, heeft Whoop me inzichten gegeven om die lastige 100 te breken en nu op 94,5 te zitten.
Met 1,94m kan je je voorstellen dat ik op de Olympische spelen zou moeten meedoen deze maand.
Zei het niet dat ik meer van de zomerspelen ben.
Topfit dus @Blufkakel
Lees dit nog eens terug zou ik zeggen ![]()
Dit is wel waar, het ego van @cdg past inmiddels niet meer in zijn lichaam. Heeft echt serieus een hele grote stap genomen binnen best korte tijd.
Of kwam dat van het agressief masturberen @ray1981?
Geen idee of je dit wat vindt, maar ik kwam dit zo maar tegen op de internets
www punt olleewatch punt com/
Goed bezig! Dat is inderdaad een keurig gewicht bij 1.94 en de reeds aanwezige spiermassa. ![]()
Hoe is iets waar je elk jaar voor moet betalen āuiteindelijkā goedkoper dan iets waar je eenmalig voor betaalt? āyou will own nothingā enzoā¦
En zo bijzonder is het toch niet dat een bandje zonder scherm en met minder functionaliteit goedkoper is dan een smartwatch? Wat in dit geval ook nog eens afhangt van hoe lang je met een degelijke smartwatch kan doen.
En wat krijg je precies āgratisā?
Niet om afbreuk te doen aan je goede ervaring, fijn dat het werkt, maar hier zijn een aantal onwaarheden in het spel⦠persoonlijk zou ik gewoon een Chinese amazfit helio band nemen die voor 90% zo goed is als de Whoop, maar dan voor eenmalig ā¬100.
Ik wil specifiek geen smartwatch, die functionaliteit wil ik dus uitsluiten.
En dan heb ik bij Whoop dus de beste functionaliteit bij een dergelijke wearable.
Want de inzichten die je krijgt zijn wel van hele hoge kwaliteit. En 14 dagen accu.
Geen Chinese hartslagmeter kwaliteit.
Je betaalt dus meer voor de achterliggende insights dan de hardware.
Troep vind ik dat persoonlijk.
En ja, die paar honderd per jaar is geen probleem,
Oke, maar het feit dat jij geen smartwatch wilt betekent toch niet dat het bijzonder is dat een bandje met minder hardware en features goedkoper is dan een smartwatch?
En op grond waarvan vind je het troep? Want het blijkt uit meerdere objectieve testen dat ze elkaar weinig ontlopen. Op gebied van sensor nauwkeurigheid van de metingen ligt het in de orde van 5%; ik kan me geen situatie voorstellen waarbij dat praktisch relevant is, en als je topsporter bent dat ga je überhaupt niet voor een polsbandje. Het tijdperk dat USA made voorliep op China is allang voorbij, en ook over het sentiment wat betreft data veiligheid is een lange discussie te voeren in het huidige geopolitieke klimaat⦠Wel wordt de app van Whoop beter beoordeeld in gebruiksgemak, maar eigenlijk alleen daarvoor moet je dus honderden euros per jaar bijleggen zonder eigendom.
Het is helemaal okƩ om keuzes te maken op basis van gevoel, maar dan moet je het niet verpakken als logische argumenten en alle concurrentie wegcijferen. Objectief gezien is een abonnement model altijd in het nadeel van de consument. Ik heb zelf overigens geen van beiden want ik werd verdrietig van de slaapmetingen van mijn Garmin gedurende de gebroken nachten door baby ![]()
0,3 sec kan het verschil zijn tussen goud en 4e plek. ![]()
Je krijgt wel altijd de nieuwste features. En of je nou ā¬400+ voor een top Garmin betaald die na 2 jaar oud is of ā¬200 per jaar en altijd de nieuwste tech hebt.
Binnen de wearable range zonder scherm is dit objectief wel een van de besten.