Deze mag nooit weg...

Deze…

23 likes

Ok,dacht dat je een fietswinkel had maar dan verwar ik jou denk ik met een ander lid :grinning:

Gruwelijk mooi,ze kunnen het wel :+1:t2:

1 like

Nee ik werk er wel, ik werk naast mijn studie 2-4 dagen per week in de sales voor een concern wat o.a. een fietsenwinkel heeft. Dus dat kan wel kloppen.

1 like

Tof,leuk hoe dit een ander licht op iemand werpt,in mijn beleving was je een 50er met fietswinkel :sweat_smile:

2 likes

Je zit er precies 30 jaar naast😂. Leuk dat je via het forum zo toch een hobby deelt met allerlei andere mensen.

4 likes

Leuk,ik kan me volgens mij nog herinneren dat ik 20 was :woozy_face:

1 like

Ach ja die tijd ga ik ook krijgen. Daarom probeer ik er nu van te genieten. Maar dat lukt nog niet echt met de rona en alle beperkingen.

2 likes

Klopt,onze grootste zorg was aids destijds maar daar kreeg je ook weer mooie concerten door :sweat_smile:

3 likes

Ja en de kans om het te krijgen was een stuk kleiner lijkt me.

1 like

Was je zelf bij als het goed was

1 like

Het mooiste horloge uit mijn verzameling? Nee. Wél van mijn vader geweest, dus onvervangbaar.

8 likes

Slechte foto’s, maar deze GW5K gaat nooit meer weg. Horloge wat ik het meest draag en ongeveer 8 jaar oud. Gaat overal mee naar toe en is overal bij geweest, ook in slechte tijden :yum:.

7 likes

Tja bij nood gaat alles wat dan geld op moet brengen gewoon weg .
Bij de SKX ligt dat anders ,destijds gekregen van mijn zoon en deze gaat nu weer terug voor zijn zoon .

19 likes

Gekregen van m’n broer. Samen tripje gemaakt in zijn nieuwe auto om vervolgens 2 dezelfde seikos te kopen.

En dit is mijn trouw horloge, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen dat die blijft😜

21 likes

Deze…

Gekocht uit de nalatenschap van mijn moeder.

39 likes

Zoals iedereen die een horloge als erfstuk heeft, gaat deze voor mij nooit weg:

Door mijn opa gekocht in 1959 en tot 2017 altijd door hem gedragen.

56 likes

De inscriptie luidt: tijd voor geluk en de namen van mijn ouders. Wat ik mooi gevonden vond en een prachtig levensmotto.

1 like

Ik heb diverse horloges die mij dierbaar zijn. De Enicar Sherpa van wijlen mijn vader bijvoorbeeld. Maar van de horloges die ik regelmatig draag is deze Casio Edifice mij het dierbaarst. Begin 2013 gebruikt gekocht voor 30 euro.
Ik heb geen horloge gehad die zo prettig draagt als deze. Een beste kameraad in goede en slechte tijden. Ben er super wijs mee en gaat nooit meer weg.

10 likes

De DH 1964 van mijn oma gekregen dus gaat nooit meer weg.

De BB36 gaat ook nooit meer weg, omdat het zo’n veelzijdig horloge is.

15 likes