Deze mag nooit weg...

Deze eind jaren 80 nieuw gekocht en recent opnieuw laten vergulden, nieuwe band en complete service gegeven. Klaar voor de volgende 25 jaar!

16 likes


De Longines gekocht na de geboorte van mijn dochter, de Seiko en Omega waren beide een cadeau en de Rado het oude horloge van m’n pa. Al staat de wereld in de fik, deze gaan niet weg :pray:

12 likes

Uiteindelijk gaat toch alles weg, verkocht voor een habbekrats als je gaat hemelen door je nabestaanden :grimacing::grimacing:

Ik kan dit serieus niet meer zeggen, ik dacht ooit “deze” gaat nooit meer weg, maar die heb ik ook verkocht zonder spijt, sterker blij dat ik er van af ben :grin:

1 like

Dat is niet te hopen zeg :roll_eyes:

:smiley:

1 like

Lol kan ook zomaar gebeuren, volgens mij gebeurd dat nog best vaak :grimacing:

1 like

Deze mag nooit weg! Mijn pantser gevechtshorloge :stuck_out_tongue_winking_eye:. Hij heeft mij onder zware en bizarre omstandigheden altijd trouw bijgestaan en hij heeft mij nooit teleurgesteld. Helaas is hij onherstelbaar kapot gegaan maar de prullenbak zal hij zolang ik leef niet zien! Het voordeel is: ik hoef verder ook niet bang te zijn om hem kwijt te raken, er is zeer waarschijnlijk toch niemand geïnteresseerd om hem over te nemen :wink:.

9 likes

Si vis pacem, para bellum :wink:

1 like

Deze, cadeau voor mn 50ste verjaardag.

20 likes

Deh minde niej… Ik dacht dat ik regelmaat met een oude fietsenmaker zat te lullen :sweat_smile:

1 like

Haha serieus? Ik ben net de 20 gepasseerd.

1 like

:rofl: Dan ben ik zelfs oud, vergeleken met jou :rofl: thanks buddy

1 like

Hoe oud bent u dan?

Edit: ongeveer, anders wordt het misschien te confronterend.

En ik dacht een TV-kok :see_no_evil:

2 likes

Helaas, een avond vol teleurstellingen weer.

2 likes

Ik wist dat hij iets met fietskes doet :rofl: maar ‘je suis’ 34…

3 likes

Ow joh, dan zitten we allebei hopelijk nog niet op de helft zullen we maar zeggen.

1 like

Dat hoop ik niet… Maar schilt dat ik al 2 kids heb van 10 en 8, dan wordt je vanzelf snel oud :rofl:

1 like

Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd tegen mijn klanten😂


Toch wel deze…

4 likes

A good watch stays where a bad marriage ends …
(eigen ervaring)

2 likes