Deze mag nooit weg...

Geniale tekst :+1:t2:

@bertb, A good watch remains, when a bad Tour de France Cycling Team gets defunct in its own time and era.

Deze mag dus nooit meer weg …

3 likes

Trouw"ring"

Cadeautje van mijn vrouw

Persoonlijke special vanuit Oris

Wat er ook gebeurd, dit setje kan en zal nooit in een verkoop terecht kunnen komen.

16 likes

@Mr_Broke kijk deze kapitein dan!

4 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Kado van mijn vrouw en zoon waarvan grootste bijdrage van van mijn zoon :heart_decoration:
Gaat alleen daarom al nooit weg en is gewoon te mooi om ooit weg te doen.
Prachtig merk met een mooie historie.
Nu weg voor service/onderhoud.

22 likes

Trouwcadeau van mijn ouders in 1999.
Heeft geluk gebracht want nog steeds getrouwd!

Wordt ivm 38mm en naar ~21 cm. gegroeide polsen niet meer gedragen.

12 likes

Hier klopt iets niet
Hoeveel cm /mm ? :rofl:

1 like

Shoot! Onvolledige zin idd!

38mm is diameter horloge….

Maar ik vermoed dat je dat al wel begrepen had… :kissing_heart:

1 like

Heel mooi uitgevoerd en rustig ogend horloge, @Olof023. :smiley:

Dit is mijn blijvertje. Van mijn vorig jaar overleden vader geweest. Dit horloge terugvinden en als erfstuk mogen koesteren, bleek tevens het vonkje dat mijn horlogeliefhebberij een stevige impuls gaf. Dus al het andere in m’n kistje is te danken aan deze bijna 60 jaar oude Omega.

18 likes

Omdat ik deze om had bij de geboorte van onze zoon

10 likes

Deze gaat nooit weg. :revolving_hearts:

17 likes

Ik was de eerste in Nederland die deze gekocht heeft.
En hij bevalt me zo goed dat deze nooit meer weggaat
Fijn, mooi en zo precies dat je koekoek bent als je hem wegdoet…

12 likes

Hele bijzondere, gaaf!

1 like

Eens!!

:wink: je partner of de auto? Ik begrijp de emoties rondom de Omega, maar stel je kunt hem ruilen voor een speedy pro? Lastig of helemaal niet?

1 like

Zo die waren niet bang​:wink::sunglasses::+1:t2:

1 like

Lijkt voor mensen misschien een vreemd horloge om in dit topic te plaatsen maar het hele verhaal achter dit horloge, de techniek + de persoon van wie ik deze heb overgenomen maakt dat deze nooit weg gaat.

10 likes

Blijf het soms toch wel lastig vinden, is het “the thought that counts” of bekijk je zo’n horloge als een object. Want voor dat eerste boeit het object eigenlijk niet, een bandje dat je opa of vader of kind heeft gedragen is al emotioneel genoeg. En toch kijk ik bij de horloge (van een ander) toch ook wel naar of het een grappig, uniek speciaal object is. Puur omdat ik ook van horloges houdt. Maar hartjes voor iedereen :+1:t2::heart:

1 like