Deze Panerai geeft me flipperdrang

Ik vind Panerai mooie klokkies hebben. Ik moet daar toch eens beter naar kijken.

1 like

Geschiedenis zou ik niet meenemen in de beslissing. Ik koop horloges omdat ik ze mooi vind. Of die nu als een volbloed in rechte lijn afstammen van eender welk uurwerk dat ooit gedragen werd, vind ik bijzonder oninteressant. Beetje zoals de moonwatch. Mooi ding, maar die nieuwe die je koopt heeft evenveel met de maanlanding te zien als een hamburger van McDonald’s.

Jouw Seamaster is ook wel erg bijzonder, maar two tone is minder mijn ding dus ik zou hier de Panerai nemen. Ik ben bevooroordeeld omdat ik er net zelf een gekocht heb, maar dat terzijde.

4 likes

Als jij je hier tussen ziet staan, doen!

6 likes

Herkenbaar hierzo. Vind de kastvorm echt wat bijzonders hebben. That said, hun huidige lijn heeft in feite niks meer met de historie van het merk te maken, maar neemt niet weg dat ik de radiomir esthetisch gezien eigenlijk best mooi vind. :thinking: Als ik jou was zou ik de seamaster inruilen voor een radiomir zeker overwegen :slight_smile:

1 like

Haha dat wel ja! :face_with_hand_over_mouth:

Ik zou niet voor de panerai gaan. Lelijk groot ding. Die omega is awesome :+1:t2:

2 likes

Als dit geen teken is:

Ik ben kaal, dik en lelijk en krijg mijn bloesjes niet dicht en mijn broeken zitten te strak :slightly_smiling_face:
Toch gek op Panerai. Ik koop een horloge omdat ik hem mooi vind.

5 likes

je bent gek als je zo mooie omega weg doet maar mag je hem dan tog weg doen ik neem hem graag over voor een kratje bier :rofl:

Ik zou altijd voor luminor gaan zelf…

Ga je voor Panerai, dan wil ik ook dat gekke ding rondom de kroon zien.

Panerai Luminor … en dan zonder teveel frutsels.

Wel jammer dat de base geen sandwich dial heeft.

3 likes

Dat is het filmpje wat ik linkte in de openingspost. :face_with_hand_over_mouth: Niet gezien? Dat is precies de aanleiding van dit topic. :wink:

1 like

Maybe misschien niet :grimacing::see_no_evil:

1 like

Ik wou altijd een Radiomir. Die lugs, of het enigszins ontbreken ervan, trekken me enorm hard aan. Maar ik begon ook te denken dat ik dus dat gekke ding rondom de kroon nodig had. Zo ben ik uiteindelijk allemaal Luminors gaan passen, en nooit echt gedacht: ja, dat is hem! Misschien de 590, maar dat zal het dan ongeveer geweest zijn.

Uiteindelijk terug naar het begin gegaan en Radiomirs gepast, en dan toch de trekker overgehaald en een Radiomir gekocht.

Beide zijn speciaal qua look, maar ik snap dat van die kroonbeschermer wel :slight_smile:

3 likes

Ik vind de radiomir niet zo mooi… iets te klassiek denk ik.

Ik zou ook absoluut niet dit logootje op de plaat willen:

Heb jij een radiomir met wire lugs gekocht?

3 likes

Yup, en dan nog een met een logootje :see_no_evil:

3 likes

Hahaha.

Elke gek zijn gebrek. Ik ben niet zo van de logootjes.

Niets mis met jouw panerai.

2 likes

Zo is het maar net :joy:

Ik heb lang getwijfeld tussen het logo of “8 days”, maar ik vond de plaat met het logo mooier in balans. Heb er geen spijt van in ieder geval, maar ik zit nog wat in de honeymoonfase.

2 likes

Met logo en luminor


Maar wel base model

8 likes

Doen zou ik zeggen. Nog steeds super blij met de 390 :ok_hand:t2:

8 likes

Als dat logo er niet had opgestaan had ik hem erg nice gevonden. :stuck_out_tongue:

1 like