Het is ongetwijfeld BB, maar zou die Omega wel willen hebben hoor.
TT is the way …
De Radiomir met wired lugs is ook wel heel herkenbaar, mooie sandwich om het geheel af te toppen.
Schitterend, maar als je de winkel uitloopt is er al een paar duizend vanaf. Dat kan ik me (nog) niet veroorloven.
Ik vind dat ding echt heel saai.
Van mij mag je.
Grote cijfers. Lelijke urenwijzer… datum veel te groot. 3x niets die glashutte.
10x liever een sla017
Mee eens.
De gedachte erachter is dat ik ook horloges koop die ik mooi vind, maar als flipperaar zijnde moet ik toch rekening houden met de mogelijkheid dat hij niet zo lang blijft.
Ik was het eens met SLA017. Niet dat de Glashütte lelijk zou zijn, want dat vind ik niet. Het is een mooi en uniek horloge.
Faux patina vind ik een no-no.
Goed idee!
Doe mij deze in two-tone met blauwe of zwarte wijzerplaat.
Two-tone bevalt mij ook… maar ik vind het een beetje raar op een duiker.
Ja ik ga er toch niet mee duiken.
ik heb het al eens eerder gezegd, de Panerai heeft wel iets wat mij bekoort
en als je de huidige Panerai eigenaars hier hoort dan zou ik niet meer twijfelen en er voor gaan
maar als je het kunt dan zou ik ook de Omega houden en gewoon even doorsparen
Panerai heeft een zeer mooie selectie zoals je kan zien, dus waarom niet?
Paar jaar een 372 gehad (als alternatief voor een 127 die ik te duur vond).
Heerlijk horloge en met zijn 47mm ook echt groot.
Binnen no time moest ik echter aanspraak maken op het reserve plexi omdat de glasbolling verliefd was op deurposten en -klinken.
Het is een heerlijk horloge voor onder een pak (De beugel komt dan ook mooi onder de manchet vandaan) maar alles daarbuiten vond ik niet prettig.
Als dresswatch komt hij waarschijnlijk nog wel een keer terug…
Mag ik aasgieren op je Omega?
Volgens mij ben je er al uit.
Die Panerai gaat er komen.
(Zelf vind ik er niet heel veel aan. Te groot en die gekke beugel over de kroon. Maar die Omega is ook wel een heel aparte )
Ik weet nog niet zeker wat ik ga doen, maar je mag me een PB sturen als je wilt.