Nog niet helemaal.
Bluf dat je dat volgende keer hardop zegt als je bij me bent
Je moet helemaal gek op leer zijn dan is Panerai de beste keuze. Ik ben zelf gek op staal wat me persoonlijk tegen houd voor een PAM te gaan. Zag trouwens dat Everest aansluitend rubber maakt voor de 44mm’s dat lijkt me wel wat.
Succes man… die Omega is wel heel lekker hoor
Zo’n ding heeft iedereen al
Waar is de optie ‘de omega omruilen voor een blauw exemplaar en de Panerai vergeten’?
Gewoon allebei doen. Luminor en Radiomir. Heerlijke bazen horloges die ondanks grootte goed te dragen zijn
Mooie exemplaren, met name de rechtse!
Inmiddels heb ik de koop doorgehakt en mag mijn mooie Panerai Luminor Power Reserve een nieuw baasjes zoeken.
Foto?
Deze denk ik…
Waarom heb je 3x praktisch hetzelfde horloge?
Dat ik dat nog ns zeg met mijn 3 polerouters…
alle horloge’s zijn een horloge, je kan bij allemaal de tijd aflezen, deze zijn allemaal Panera’s maar wel bijna allemaal zeer verschillend
Moeilijk hoor. Ik prefereer metalen banden, maar de pan lijkt me makkelijker te matchen met diverse stijlen doordat t n heerlijke banden swapper is. Dus met metalen band zou ik de Panerai zeggen.
Alles is beter op staal.
Alhoewel …
Ik zie dat echt niet.
Ik heb de pam 277, dus stem voor Panerai. Overigens is het juist prettig om er een stalen band bij te hebben: geeft je maximale mogelijkheden om te swappen met banden!