Dial schoonmaken

Dat ben je al vrees ik :grin:

2 likes

Yes! Ik heb de dial zo goed als schoon gekregen. Ik heb met een zacht poetsdoekje wat druk uitgeoefend en zo nagenoeg alles schoon gekregen.
Nog 1 klein puntje waarvan ik zeker weet dat ik het weg krijg als ik kracht uitoefen maar ik durf niet verder te gaan. Het is zo klein dat je het alleen onder een lamp ziet. Ik neem het voor lief.
Een ieder bedankt voor het meedenken en aandragen van ideeën :+1:t3:

4 likes

Mooi!

En grappig ook dat velen al zonder foto hadden ‘gezien’ dat het niet mogelijk was. Dan zeg ik nu zonder foto dat het resultaat er geweldig uitziet!

2 likes

is dat dezelfde Datejust die je in april vorig jaar hebt gekocht? Supermooie wijzerplaat.

Klopt helemaal :+1: Thnx!

Ik gebruik een microfiber brillendoekje en brilspray. Niet alcohol houdend maar gewoon van de plaatselijke brillenboer. Als het de glascoating in tact houd en ontvet werkt het ook op andere kwetsbare vlakken. Gewoon sprayen en zachtjes poetsen.
Voor randjes enz. Doe ik een wattenstaafje in het doekje. Wattenstaafje alleen heeft me al eens een dagtaak opgeleverd om de haartjes tussen de opgelegde indexen uit te krijgen.

Succes!

Microvezel-doekjes laten ontelbare - yup - vezels achter. Zie je onder vergroting meteen. Niet doen dus…

Hoi,

Welke kleur rodico heb je gebruikt? Ik gok groen. Groene rodico is vettig. Probeer eens met de grijze over het vlekje te gaan. Grijze rodico is niet vet en veel prettige in gebruik.

Succes
Men

In mijn you tube filmpje werkt de man met een Mr. Clean Magic Eraser sponche en alleen deppen, is dat een idee?

Groen inderdaad. Wist niet dat er verschil in zat, heb nog een hoop te leren.
Maar de vlek is er inmiddels uit zoals je hebt kunnen lezen.

1 like