Ik leg hem dan altijd apart, bij die anderen die ik al verkloot heb en noem het dan een “oefenhorloge” dat ik ooit nog eens uit elkaar ga halen om het vak te leren en dat het daarom niet zo erg is dat ik met m’n stomme kop de dial geruineerd heb. Het helpt me mijn bloeddruk onder controle te houden en af en toe nog een paar uur slaap te pakken…
Daar hebben ze whisky voor uitgevonden
Ik baal er wel flink van want die dial is nergens meer te krijgen.
Dat spijt me voor je… Zit je op internationale forums? WUS? Daar is de scoringskans natuurlijk veel groter, een donor wellicht?
Ik kom hier vaker voor wat simpelere dingen. ( Waar ik het ook weer bij ga houden ) ik heb paar tegoedbonnen gekregen laten we maar zeggen
Rollen met Rodico (blauwe!) is ook bij mij “as far as I will go”. Teveel drama’s en bijna-drama’s gehad hier.
Nee! Echt, serieus, niet doen. Damn…
Stil nou Peter
Ik voel zo mee met die arme wijzerplaten…
Neetje’s wp is waarschijnlijk met aceton behandeld. Alleen daarmee gaat je lak/opdruk zo snel naar de tering.
Laatst een houtje-touwtje datumsysteem in een oudere Oris gefixt. Het was al vaag qua constructie, maar besloot om de lak van de datumschijf te verwijderen voor betere hechting van de wijzerplaat-sticker die ik gebruikte om e.e.a. weer werkend te krijgen. Soms is dat het enige dat telt. Datumschijf voor en na een paar veegjes met aceton (plus full-service - was een pointer-date, geen datumvenster!):
Nog geen klachten over gehad.
Het was een 4 digit
Mag weg voor 3 digits hoor.
Slijp er even een randje in pootjes op andere plek erop lijmen en dan kan ik er wat mee haha
Heb je een foto van je dial??
Dit is natuurlijk triest maar ik heb er wel om moeten lachen.
Vooral dat droge commentaar erbij en ik zie de hele film zo voor me.
Heb je er een foto van?
Haha doel bereikt
Water van 65 graden en deppen maar
Helaas nu even niet. Ben niet thuis ivm werk.