Goede bijdrage
Alleen, wereldstad… Amsterdam is natuurlijk maar een groot dorp.
Goede bijdrage
Alleen, wereldstad… Amsterdam is natuurlijk maar een groot dorp.
Zat er op te wachten wist alleen niet dat het de eerste reactie al zou zijn
Klopt, maar we moeten het er maar mee doen.
Maar qua concurrentie op dit niveau vergelijken kopers/ investeerders Amsterdam met Parijs, London etc. Juist dat dorpse maakt het gewild, je hoeft niet drie uur te reizen binnen de stad. Het is veilig, groen, uitstekende voorzieningen, cultuur, scholen.
het meervoud van rolex is echt te veel gaan uitgeven.
Filmpje ook gezien…vond het niet heel bijzonder…beetje slaapverwekkend. Had er wel iets anders van verwacht…
Koning Jasper moet lekker die youtube filmpjes maken met Rutger en Ramon…veel leuker en interessanter. Dan ook zo’n afschuwelijk overbetaald appartement laten showen…werd er echt niet warm van. Beetje overdreven ook allemaal…
Zeker. Maar het blijft ook kneuterig. Nu woon ik zelf op het Achterhoekse platteland, maar heb ook jaren in the city of cities gewoond. En dan is de misplaatste arrogantie in 020 vaak wel grappig. Leuk dorp, laten we het daar op houden
Zolang ze die Nick achterwege laten, is het nog best interessant.
Meer Rutger in beeld graag
Die zie je ook niet meer…
Ja leuk ventje ook…
Het is dat ik niet van vintage houd, anders mocht die wel wat persoonlijk komen afleveren
Dat klinkt niet best!
Welkom in de wereld waarbij geld lenen kennelijk een recht is waar anderen je daarna voor mogen komen redden. Het is niet voor niets dat Italië en Spanje gratis geld wilden hebben uit het Corona-fonds.
Voor jou wel iedereen wil real assets, tijdje nog aandelen, daarna enkel goud en stenen.
Goed de US in de gaten houden. Kans dat de inflatie gaat stijgen is daar het grootst. Zeker als daar de dollar verzwakt en de lange rente gaat stijgen, dan merken we dat in EU ook. Kan nog wel even duren hoor. 2021 wordt sowieso een knaljaar, alleen wat erna?
Is in feite een heel vreemde locatie om te wonen. Belachelijk slecht met de auto te bereiken, je woont in een soort winkelcentrum, straks weer die kermis voor je neus en continu een paar honderd selfie makende toeristen.
De prijzen van Rolex in India zijn vandaag met 10% omhoog gegaan puur door de slechte wisselkoersen op de rupee…
Ik ben ook reuzen benieuwd wat er met de huizenmarkt gaat gebeuren, mijn onderbuik gevoel zegt dat we een hele zware crisis gaan krijgen.
Klinkt een beetje als een hoop dooddoeners en open deuren dit
Weet je zeker dat het niet dit is?
Wat dat betreft had Europa beter de pijn in 2011 moeten nemen met Griekenland. Vanaf toen heeft “whatever it takes” die schulden hard doen oplopen.
Deze dame komt er gewoon voor uit, zolang je als land eigen valuta hebt, heb je geen schuld die je hoeft te terug te betalen. Je kan gewoon geld blijven bijdrukken. Mooi! Ze is alleen wel hoofd begrotingscommissie en adviseur van de Democraten.
Boek: the deficit myth
Meh, makkelijk praten voor een Amerikaan. Het is niet zo makkelijk met schulden, want als Griekenland een schuld in euro’s heeft, blijft die in euro’s zelfs als ze terug gaan naar de drachme.
Het is wel zo dat ze makkelijker kunnen spelen met geld, want in het binnenland kun je makkelijker schulden wegpoetsen als je je mint in eigen beheer hebt.
Maar, we gaan nu te ver off-topic. Hadden mensen Jasper’s nieuwe filmpje al gezien?
Zoals ik al zei…vond er geen r€€t aan…snap het ook niet…Koning Jasper moet lekker samen met Rutger en Ramon youtubefilmpjes maken. Veel leuker en steek je nog wat van op ook. Daar zit AVW hun kracht volgens mij…