Die Tudor GMT hè

Ik vind 'm ook niet zo interessant. Had 'm om bij S&C, en eerste reactie was meh… De BB58 daarentegen lijkt mij wel charmant!

Het zou een topper zijn in 39mm met een plattere kast. Nu :roll_eyes:

Dat is geen koffie. Dat is thee met koffiesmaak. Ik zou tudor eerder zien als de Nespresso onder de koffies. En dan is Senseo Thomas Earnshaw.

8 likes

Ach… ik kon niet zo snel op een ander merk komen. Het merk Skoda is ook ouder dan Volkswagen …
Gezien de reakties heb wel weer wat aangehaald :innocent:

1 like

Rolex: Range Rover en Tudor: Land Rover?

Rolex is Porsche 911
Tudor is Porsche Cayman

5 likes

Slab sided cases. Zo saai. Zo lelijk.

Yup. Dat dus. Die had godnondeju zeker niet zo’n lelijke moderne slab sided case. Ik kom niet eens op een Nederlands woord voor slab sided case, onze taal leent zich niet voor dergelijke lompheid. :slight_smile:

Dat klopt toch ook? Het is een middenmoot auto die al vele jaren lang dezelfde ontwerpen door evolueert zonder te veel golven te maken. Een behoudende toko.

1 like

Zullen we horloges en auto’s niet in elk topic met elkaar vergelijken? Zijn we te dom om het te snappen met zijn allen als we het niet met een auto vergelijken?

3 likes

Da’s geen kwestie van te dom. Zo zijn wij nu eenmaal.

download

Misschien niet béter, maar wel verfrissend mooier die kaaiman!!!

De Cayman rijdt veel lekkerder dan de 911.

De kenners weten dat een Cayman beter stuurt wat balans betreft dan een 911.

1 like

Nu ben ik wel benieuwd wat je hier precies mee bedoeld. De oude Boxster was echt een onding, voor kapsters die de Peugeot Cabrio voorbij zijn gegaan. Maar de Cayman is qua rij beleving wat betreft de puristen de betere Porsche, want middenmotor.

1 like

Nee joh

Rolex is Porsche.
Tudor is Nissan 350Z

Ik wilde al netjes zijn…
Rolex voor de heren en de Tudor voor de :smiley::smiley::smiley::smiley:!!

Hmm de Boxster/Cayman zijn in de basis identiek aan elkaar. Wellicht dat je met een slecht afgestelde Boxster hebt gereden. Ze zijn gevoelig voor de juiste banden, uitlijning of versleten draagarmen. Hierdoor kan het weggedrag erg onrustig worden.

Volgens mij hebben de meeste mensen die een mening hebben over de Boxster er nooit zelf in gereden.

1 like

Dat.

Net zoals allerlei uitgesproken meningen over nooit zelf gedragen of bezeten horloges. Zoals het wel vaker gaat, niet alleen hier op het forum…

En laten we verder proberen on topic te blijven voordat dit uitmondt in een dames-sportwagen-met-of-zonder-middenmotor-en-een-stoffen-dakje discussie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Cheers

4 likes

Hoho mannen, ik bedoelde de allereerste Boxster, niet de huidige die een Cayman zonder dakje is.

Toegegeven, het verschil is subtiel. Maar metaforen verschillen van de vergelijkingen die hier gemaakt worden. Sorry, semantiek is een beetje mijn dwangstoornis…