Die Tudor GMT hè

Daar zit mijn vraag ook !
Tudor stapt uit de schaduw en dan ?

Enschede. :heart_eyes:

2 likes

Poeh. Mijn irritatie is omgezet in medelijden.

Tudor is toch al uit de schaduw? Neem de BB58. Dat wordt zo’n succes dat ze binnen no time andere varianten uit gaan brengen.

2 likes

Absoluut! Van een Rolex kast met ETA uurwerk en alternatieve plaat naar een geheel eigen look. Zo zie ik de ontwikkeling van Tudor.

1 like

Ik bedoel en wat doet de stichting dan ?

Ah, dat kan me me herinneren. Dweller is weer weg, maar inderdaad, zo’n Submariner is wel ernstig fraai. En de foto doet me wel weer wat (vrees ik).

1 like

Ah, daar gaan we weer. :joy:

Sorry Tom

Daar meen ik helemaal niks van

1 like

Een zwembad bouwen a la Dagobert Duck.

1 like

:rage:
Misschien toch nog eens een echte vintage Submariner proberen. Alleen die prijzen…:scream:

4 likes

Ik heb wat Photoshops opgezocht.

Doe mij maar zo’n blauwe 39mm BB58. Dan ben ik om.

3 likes

Waar maak ik me ook druk om eigenlijk haha !
Nu blij met mijn rode BB en een Rolex op mijn wenslijst !
Ze doen het goed inderdaad , ze houden de plek van Rolex vast en pakken er een markt bij met Tudor

2 likes

Ah. Deze:

6 likes

Khak waarom doe je dat nou… Dan zou ik groen én rood willen… Pfff hope this never happens…

1 like

Ja dat wordt een dure grap. Daar kun je een hoop binnenbandjes voor kopen. :wink:

2 likes

Think again :upside_down_face: Het lijkt me de meest logische stap namelijk.

2 likes

Ik vrees het ook, zeker als ze zo goed gaan lopen gemiddeld als hoeveel mensen ze hier op het forum ook willen… Ben echter wel benieuwd hoe hij irl op de pols valt, heb met 19cm toch geen kleine pols en de 41mm valt al best goed…

3 likes

Thx

Daar kun je volgens mij idd op wachten. En die blauwe is prachtig, ik heb die niet voor niets al jaren, midsize of niet.

1 like

11 likes

Een groene voor de winter en de witte voor de zomer. Blauw voor altijd.
Zou wel heel stom zijn als Tudor dit zelf niet inziet

1 like