Ik vind hem geweldig wn dan zeker in het blauw
Haha ik krijg er ook epilepsie van
De enige chrono in de wereld die ik zou overwegen is toevallig ook een Tudor
Ik heb hem zelfs al eens aan @ThaPapper aangeraden met de argumenten erbij dat ik deze gaver vind dan een Daytona vanwege de volledige symmetrie en balans.
Het is een dikkertje met 15mm hoogte, maar met een lug to lug van 48mm goed te doen.
Ik vraag me wel eens af of ik hem weg had moeten doen en dat heb Ik niet zo vaak…
Op mijn pols valt het wel mee maar ik snap je Han, echt rustig is anders.
Haha yeah…right
Breng me nou niet weer op ideeën alsjeblieft…
Een andere wijzer hoeft van mij niet ; wel mooi zo bij de bb met rode bezel om mijn pols tenminste
Het wit in wit van de pelagos vind ik dan weer een beetje jammer maar , Rolex heeft weer die Mercedes reclame op de wijzer .
Lastig twee merken onder een stichting te verbinden en ook te onderscheiden .
Alhoewel ik het idee heb dat Rolex zichzelf is en Tudor nu in een soort spagaat hangt .
Hoe lang blijft dat goed gaan ?
De GMT vind ik op de een of andere manier niet mooi , misschien eens in het echt zien
Wat zit die seconde teller heerlijk strak het streeptje bij de 60
Ik heb juist het idee dat tudor van het poor-mans-sub-imago af aan het komen is. De vraag naar BB58 en de GMT lijkt groot te zijn. Premium betalen voor een tudor is toch iets nieuws volgens mij. Ik zie niet waar dat fout zou kunnen gaan. Zeker niet nu Rolex een stap omhoog heeft gedaan in exclusiviteit.
10 jaar geleden verwees men je bij een budget van 3-4k naar Rolex. Open nu datzelfde topic en je krijgt adviezen voor Omega en Tudor.
Ik ben het hier niet zo mee eens. Rolex is Rolex. Nieuwe varianten van bestaande modellen.
Het verkoopt.
Tudor is Tudor, nieuwe modellen, frisser en richt zich meer op de wat jongere mensen. Laten we zeggen 25 tot 30, net klaar na een goede opleiding en nu beginnend aan een lovende carrière.
Het verkoopt.
The brand ambassadors zijn ook populaire mensen:
Op Rolex.com lees je verhalen van succesvolle mensen die het gemaakt hebben. Daar zit het grote verschil in denk.
Ik vind ze allebei ontzettend sterk in hun branding.
Ah.
Ja duidelijk toch? Ze richten zich zeer zeker niet op dezelfde personen in ieder geval.
Zeer schoon!
Ik verbaas me over het feit dat de originele bb, dus die met het speciale rood, in de vergetelheid geraakt is ten gunste van de GMT. Dat rood is echt tudor eigen, niet gekopieerd van de grote broer, en ook echt gaaf als je het om hebt. Qua draagcomfort…ik switch snel weer naar een 34mm oyster-tudor, bij gebrek aan beter. Het is best een zware kast.
Rolex richt zich meer op de Han’s van deze wereld. En Tudor op de hippe jongens. De Ide’s zeg maar? Begrijp ik je dan goed?
Edit: ja dus:
Haha je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat ik succesvol ben, maar kijk maar eens naar die verhalen op Rolex.com
Het zijn allemaal dure mensen, CEO’s, topsporters die hun positie goed gecementeerd hebben.
En waarom ben ik niet hip? W…the fuck man, dit doet mij pijn
Call me stupid, maar die volg ik niet. Moet je even uitleggen.
Ik ben 38, hoe moet ik nou weten wat hip is?
Oh, een tijd geleden zat ik je weer eens op te jutten om een 14060m te kopen, met die foto er bij. Maar er kwam een dweller geloof ik.
Wees gerust Han. In Enschede, tussen die studenten, boeren en winkelende Duitsers, gestoken in kleding uit 1997, ben je hartstikke, hartstikke hip.