Hé, moet je kijken wat ik gevonden heb:
Waar deze waanzinnig boeiende discussie over Porsche nog wel enigzins ontopic is
Hé, moet je kijken wat ik gevonden heb:
Waar deze waanzinnig boeiende discussie over Porsche nog wel enigzins ontopic is
Shit geen toegang tot het topic! Ach dan ga ik toch gewoon weer even een stukje sturen in de Cayman:joy:
Gelukkig heb ik een leeftijd en de middelen bereikt waarop ik deze info niet uit Autoweek/Autovisie hoef te halen.
Maargoed. De GMT dus.
Die is ruk…
Ah. Jij hebt het gemaakt. Top. Ik ken je niet maar heb bewondering voor je.
Lekker man. Heerlijk lijkt me dat, sochtends rond een uur of 10 je bed uitkomen om vervolgens in je badjas en slippers naar je zwembad te gaan. Paar baantjes trekken en dan lekker de dag beginnen. Lekker loungen in de tuin en wat rondstruinen op het internet.
Heerlijk genieten van je welverdiende rust, na al die jaren zwoegen heeft “deze jongen” zijn luxe wel verdient!
Geniet er van!
Jaarabonnement Autobild?
Ze moeten bij Tudor die snowflake eens gaan vervangen voor een andere wijzer dat zou ze een stuk mooier maken.
Niet boos worden
Gewoon zomaar even tussendoor …
Supercool jij…uuhm u
Haha, ik hou het maar bij horloges en auto’s dat is veel goedkoper dan vrouwen.
Ben het volmondig met je eens. Ik denk echter, dat het juist een belangrijk stijlelement gaat blijven. Het vergroot de herkenbaarheid en het tegenwoordige onderscheid van Rolex.
Een Mercedes logo en een sneeuwvlok. Rolex en Tudor eigenaren komen er maar bekaaid af eigenlijk.
Ik heb het leren apprecieren! Nu vind ik het een icoon worden van tudor maar ieder zijn smaak! Vooral de gouden randjes van de wijzer en flake maken het een mooie! Itt tot bv pelagos, dan twijfel ik
Ik krijg epilepsie