Die witte lijkt me wel wat… | Citizen Tsuyosa

Met de introductie van de Citizen Tsuyosa was mijn oog initieel gevallen op de blauwe variant. Ik dacht ergens een witte plaat gezien te hebben, maar bij de Europese dealers zag ik telkens vier kleuren:

Ik dacht wellicht photoshop, maar gelukkig niet. Blijkbaar is er voor de Aziatische markt meerdere varianten beschikbaar, waaronder de witte dus. Had nog van een forum lid een witte prx overgenomen, maar die heeft weer plaats gemaakt voor deze Citizen. Vorige week de witte uit Singapore besteld en vanmiddag ontvangen. DHL had er gisteren moeten zijn, maar ik was volgens DHL niet thuis. Enfin, gelukkig zijn ze vandaag weer langsgekomen. Voor de prijs (+ invoer etc.) een leuke hebbedingetje.

Ik ben verder geen koning in tekst schrijven, dus tijd voor foto’s. Maar eerst een GIF.

70 likes

Proficiat. Lekker fris zo, die witte plaat

1 like

Gefeliciteerd, lekkere lume :sunglasses:ook

1 like

absoluut oogverblindend :heart_eyes:
hij zit je als gegoten :ok_hand:
draag hem met plezier.

1 like

Mooi hoor!!!

Veel draagplezier!

1 like

Mooi hoor!

Doe je mij een PB als je hem zat bent? Past mooi naast mijn gele :slight_smile:

1 like

Heel gaaf, zo in wit ook! Gefeliciteerd!

1 like

Ja, dit is een leuke. Citizen heeft wel vaker leuke horloges voor de Aziatische markt. En ook wat kleinere modellen.
Gefeliciteerd.

2 likes

Gaaf, mooi kleur en leuk dat ie niet in Europa leverbaar is en toch hebt waren te bemachtigen. Veel plezier ermee!

2 likes

Hele mooie aanwinst @Kahan!

2 likes

Mooie variant gekozen. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Ik vind dit ook de leukste!
Wat is jouw polsomvang?

1 like

Gaaf! Ziet er goed uit, have fun :+1:

1 like

Ziet er inderdaad cool uit.
Gefeliciteerd!

2 likes

Mooi zeg! Die lume ziet er top uit!

1 like

Staat je goed Kahan, normaal zou ik ook voor blauw gaan (lievelingskleur) maar je moet natuurlijk wel variatie hebben in je collectie. Wat ik alleen niet snap is dat ze die andere varianten alleen voor de Aziatische markt houden zoals die witte bijvoorbeeld. Op horloge.nl zie je ook alleen die met de oranje/gele dial en die met een zwarte dial. Wat zal de gedachte hier van zijn van Citizen?

1 like

Nice! Wit zou ook mijn eerste keus zijn. Hopelijk komt ie ook beschikbaar voor de Europese markt.

1 like

Echt vaak gezegd door mij, mooier dan de Tissot. Proficiat.

1 like

@Kahan Weet ik nog je polsmaat niet, ter referentie.
:thinking:

1 like

Gave aanwinst hoor :ok_hand:t2:

Heb vandaag de zwarte kunnen ophalen :blush:

2 likes