Diefstal van O.M. bij TNT

Mijn gemodificeerde Oranje Monster werd mij toegezonden door Rob in een bubbeltjesenveloppe, samen met een beadblasted lumpy bandje. Vanochtend was er een plastic zakje in de brievenbus met daarin de opengescheurde bubbeltjes enveloppe en een excuusbriefje van TNT:‘Waarschijnlijk is de schade ontstaan tijdens de postverwerking. Wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak’ Het lumpy bandje was nog wel aanwezig in een klein plastic zakje onderin de stuk gescheurde enveloppe. TNT klantenservice geeft al twee keer geen gehoor na doorverbinden en ruim 10 minuten luisteren. Weet iemand een nummer voor rechtstreekse toegang tot de postale recherche? Inmiddels is er ook een e-mail naar Robbie409 toe

Gek genoeg zat de lumpy vast aan het monster. Als geheel in bubbelspul gewikkeld. Die is dus losgemaakt. De rubber band zat er los bij.

Moet dus opengemaakt en losgemaakt zijn. Raar dat de Lumpy erin gelaten is?

Erg slecht dit, succes!

Ben benieuwd hoe dit voor je afloopt, maar vrees het ergste…

Gisteren kwam er een boek hier aan en ik was zelf thuis. Hoorde me een gerammel en gebonk aan de deur… dus ik naar beneden. Staat meneer de postbode met geweld het boek naar binnen te duwen.
Gevolg, enveloppe gescheurd en boek aan één hoek kapot (afgeschaafd en omgeklapt). Dit terwijl dit nogal een bijzonder boek was waar je een leuk horloge van kopen.

Even bij postkantoor langs gaan. Is toch ook TNT.

Laten die het maar uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Marco

De brutaliteit!!:x:X:X

Heb je al aangifte gedaan bij de normale politie? Misschien dat dat helpt of dat zij je door kunnen verwijzen?

Mijn beste,

Misschien heb je hier wat aan:

Postkantoren BV 0900 76 78 526
Vaste nr. = 030 290 45 45
TNT Post 0900 0570
Vaste nr. = 058 -2 33 33 33

Als je het vaste nummer belt dan kom je bij hetzelfde callcenter terecht.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Sterkte met de afhandeling hiervan.

Ooit heeft een postbode eens een pakje voor mijn voordeur gezet. Aangezien ik altijd door de achterdeur naar binnen ga, zag ik het vermoedelijk pas een paar dagen later. Stond er gelukkig nog wel, maar als het weg was geweest??? Inhoud een pen van 150 euro.

Nog wel een klacht ingediend maar daar gebeurt toch niets mee.

En helaas gewoon op de post gedaan, niet als pakketje :frowning:

Zonde van de tijd om nog aandacht aan te besteden. Afschrijven als verlies is de enigste optie.

Heb een BluRay-disc gekocht waarvan de enveloppe met een scherp mesje was open gesneden, BD-doosje eruit, schijfje verwijderd en het lege BD-doosje weer teruggestopt.
“Ja meneer, dit gebeurt dagelijks. We doen er alles aan, hebben camera’s geplaatst en toch gebeurt het nog regelmatig. Had u het maar aangetekend of als pakket moeten laten verzenden…”

Heb ook eens een dvd ontvangen waarvan de doos helemaal naar de galemiezen was en waarvan de dvd was zelfs op twee plaatsen was ingescheurd (hoe krijgen ze het voor elkaar…).
“Helaas meneer, we doen ons uiterste best, maar ja…”

Reclameren wordt dus een kansloze missie.

058 2 33 33 33

via vraagalex.nl

Meestal werken die nummers wel.

Iig het proberen waard.

Gr

robbie409 Schreef:

En helaas gewoon op de post gedaan, niet als
pakketje :frowning:

Dat is idd balen!! Ben bang dat je het horloge niet terug gaat krijgen…

Na 58 233 33 33 krijg je iemend die je doorverbindt. Dan mag je blijven luisteren naar de oproeptoon…Misschien dat Rob het kan proberen met de TNT Post Business Service? Het TNT-kantoor in Eindhoven zou mijn aanspreekpunt kunnen zijn. Zal meteen naar de postale recherche vragen.
Intussen zal ik moeten uitkijken naar een ander verjaarskado voor mijn zoon in Nieuw Zeeland. Enige lichtpuntje: In Australië en Nieuw Zeeland werden de Monsters ooit verkocht…

Op TNT hoef je niet te rekenen, dus dat is een zure appel…

… maar zijn er toevallig foto’s gemaakt nadat de mod klaar was?

Wellicht zullen we 'm nl. nog eens ergens tegen komen, het is tenslotte geen alledaagse verschijning!

Allebei de vaste nummers nemen niet op! Dit na drie afzonderlijke pogingen! Nu zoek ik naar een e-mail adres om de klacht te deponeren. Ik wil dit graag onder de ogen van de postale recherche krijgen omdat het horloge zo uniek is dat een foto ervan op internet direct resultaat zou kunnen hebben.

taaiewillem Schreef:

Allebei de vaste nummers nemen niet op! Dit na
drie afzonderlijke pogingen! Nu zoek ik naar een
e-mail adres om de klacht te deponeren. Ik wil dit
graag onder de ogen van de postale recherche
krijgen omdat het horloge zo uniek is dat een foto
ervan op internet direct resultaat zou kunnen
hebben.

Geef je weinig kans dat het iets uit maakt (dat ze daardoor het wel oplossen), maar vermoed dat je er met Robbie409 wel uit gaat komen om dit op te lossen.

De mod was niet speciaal genoeg.
Oranje monster, gestraald, zwarte dagschijf en Sumo wijzers met zwarte rand … Geen foto van gemaakt.

Ik heb wel het serienummer, maar daar heb je in de regel niet zoveel aan.

Iemand die de moeite neemt om het uit het pakket te halen (zat toch best goed dicht met extra tape), de Lumpy van de kast af te trekken (lumpy voor Willem: 16cm polsomtrek… passen niet veel mensen) en dan de kast + de rubber band te houden en de Lumpy weer terug te stoppen (en de schakels?).
Die houdt dat horloge vast zelf.

Voor half november lukt me wel om iets te regelen.

Postale Recherche heet sinds lange tijd Bedrijfsveiligheid Post.Volgens Google:

TNT Post Bedrijfsveiligheid

Ierlandlaan 25

2713 HG

ZOETERMEER

079-3170003

Ik weet niet hoe oud deze informatie is.

Menno

Oei oei oei, dat is balen zeg! Reden dat ik liever niet laat verzenden. Bij nieuwe horloges vind ik het wel meevallen. Maar bij een persoonlijk/emotioneel stuk zou ik erg de pest in hebben.

Aan de beschrijving te horen komt die niet meer terecht. Sterkte!

Dank je voor deze tip. Zal morgen eens bellen. Nooit geschoten is altijd mis.

Heel vervelend inderdaad. Maar het is niet onbelangrijk hoe het is verzonden door Robbie. Was het niet verzekerd verzonden dan? Of verzonden met een bepaalde waarde.
Ben ooit ook eens iets kwijtgeraakt, dat is helemaal uitgezocht, maar eerst beloofden ze te vergoeden en later trokken ze dat weer in. Dus verwacht daar uit die hoek maar niet te veel van. Maar zou het zeker proberen. Niet geschoten is altijd mis. Sterkte en succes.