Diepe duikers 1000 meter en dieper

Kwam net dit artikel tegen op Worn and Wound en wou jullie hem niet onthouden.

http://wornandwound.com/2015/07/03/beasts-of-the-deep-15-watches-that-go-1000m-and-beyond/

5 likes

Erg leuk artikel.

Nummer 16: Borealis Sea Hawk and Seafarer: 1500 en 2000 meter respectievelijk, en nog beter geprijsd (en mooier naar mijn mening) dan de Deep Blue.

2 likes

Leuk! Zit veel lekkers tussen… De beide sinns, aquadive en de squale trekken me het meest qua looks!

gr, HJR

Echt wel, vooral de UX :wink: moet wel zeggen dat zo’n artikel mij vaak wel weer extra blij laat zijn met hetgeen wat ik heb.

Maar inderdaad @h_j_r_ vind de Aquadive prachtig. Heb je de versie al gezien met gele accenten?

Leuk artikel.

Met plezier gelezen.

Dank voor het delen.

Elf.

2 likes

Ja heb hem gezien, ook heel mooi en geel/zwart vind ik wel lekker! Heb je een UX en/of de aquadive?

gr, HJR

@h_j_r_ zeker een goede maar subtiele combi, komt de afleesbaarheid wat mij betreft ten goede. Vind hem enkel wel flink aan de prijs de Aquadive. Heb zelf momenteel nog de UX maar heb ze ook tegelijkertijd gehad. De UX is toch net iets dunner en dus in mijn ogen beter draagbaar dan de U1. Maar beiden zijn topklokken.

Leuk artikel.
Mooie klokjes ook :thumbsup:
Mijn " beest" komt morgen binnen :slight_smile:

3 likes

Geweldige tool klokken toch die Sinns! Ik vind die UX zelf mooier: sword hands, indices en de bezel top. Heb de advertentie al meermaals bekeken :wink: Maar ik kijk ook nog naar de 857 UTC en ach, er lonkt nog zoveel moois.

gr, HJR

Leuk artikel, overigens draagt het overgrote deel van de duikers een duik-computer. Ikzelf heb 2 veel goedkopere horloges die 1000 meter aankunnen…

Overigens ga ik niet veel verder dan een meter of 4 in het zwembad… :smile:

Ja, die is in blauw ook erg mooi! Ik vind de ORIS achtige kast geweldig! :heart_eyes:

2 likes

Ook in de iets goedkopere divisie kun je diep gaan :slight_smile:

2 likes

Zo te zien een mooi ding @Orisfan maar dan vind ik het jammer dat het glimmende merkje het geheel detoneert. Alles is verder lekker clean.

Heb je wel een speciaal pak nodig, als dat überhaupt kan op 2 km…

1 like

Het is wel vet dat het kan, maar geen hond gebruikt zijn horloge toch om te duiken > 100m…

1000 meter:

2000 meter:

3000 meter :smile:

2 likes

1500 metertjes voor deze Superocean 42. Daar zal hij waarschijnlijk nooit aan worden blootgesteld ;-).

5 likes

leuk die Nivrel met de rooie accenten.

1 like

Gaaf artikel. Leuk dat mijn Deep Blue Depthmaster 3000 er ook tussen staat.

Overigens staat deze te koop (of ruil) in dit theater… :wink: