Ik zag vannacht tijdens een suffe nachtdienst dat Emanuel Dietrich het weer voor elkaar heeft gekregen om iets tofs te creëren.
Betreft een Dietrich SD-1 in twee kleuren. Momenteel in de pre-order voor ongeveer €900. Hieronder wat plaatjes en specs. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik vind hem wel gaaf. Iets minder extravagant en daarmee wat beter draagbaar dan hun andere modellen.
Of ik hem 900 euro waard vind denk ik eerlijk gezegd dan weer niet. Als flipperaar houd ik uiteraard ook rekening met eventuele afschrijving en ik vrees dat dat hard kan gaan bij een merk als Dietrich.
Best een leuk ding… leuke plaat. maar lijkt me duur voor wat het is een Sw200, van een meer microbrand. Maar het is geen gek bedrag voor een Europees merk.
Ik vind de (vintage stijl) bezel een tikje misstaan bij de verder modernere look. En dit randje is een beetje een pet peeve voor mij. Ik vind het bij veel GSen ook niet zo mooi
Ik vind die stalen band juist wel gaaf, keertje wat anders met die zeshoeken erin, en ziet er mooi gebrushed uit, al zal dat een rendering zijn. De afwerking in het echt ben ik wel benieuwd naat
Ik vind m erg mooi! De stalen band ziet er mooi en bijzonder uit, de wijzers en indices vind ik mooi bij het horloge passen Die ex-Dietrich van jou blijf ik ook tof vinden, alleen is toch net wat te uitgesproken. Misschien dat ik er de €900 wel aan zou kunnen uitgeven…mits de reviews goed zijn natuurlijk
Vind de zwevende look van de indices zeker gaaf, alleen voor 900,- pre order. Dus zal nog duurder worden. Vind ik het net te, zo rond de 500 zeg ik ja. Maar voor 900+ is er veel ander leuks te verkrijgen.
Apart horloge. Wijzers moet ik aan wennen.,
Mooi formaat wel, 38.5 mm. Glanzende bezel is minder. De banden zijn prima.
Tikje te duur voor het uurwerk.