Ja, daar geldt dan hetzelfde voor. Misschien de ETA 2893-2? Maar die discussie is al heel vaak gevoerd…
Die urenwijzer lijkt op 'n kont met een string
Waarschijnlijk als voorbeeld gebruikt?
Geintje…
Mooi caliber maar dat gebruikt men meestal enkel bij een horloge met GMT functie of als het een erg dun horloge is.
De ETA 2824/SW200 zijn al vele jaren de ruggengraat van de instap luxe horloge wereld, dat is best een knappe prestatie.
Hahahah, once seen you can never unsee
Eigenlijk vind ik 'm met stalen band in blauw wel echt mooi en gaaf, hoe meer ik er naar kijk, en hoe meer details ik zie door alle commentaar hier (zoals de string) hoe mooie hij wordt
Niet gek!
Eindelijk eens een poging om een eigen smoel te creëren binnen bestaande kaders, de specs bevallen me ook wel. Ik zou 'm wel doen denk ik. Alleen niet voor 900 euro, hoewel dat wel tegenwoordig de prijsklasse lijkt te worden voor dit soort micro’s.
Ik moet hem eerst eens in handen hebben. Misschien zijn geld wel meer dan waard.
Leuk en verrassend ontwerp met bijzondere details. Door de wijzers zou ik het niet doen maar het horloge straalt kwaliteit uit
Er was een gezocht topic van iemand die precies zo’n horloge zocht. Weet even niet wie.
Ik vind hem wel wat hebben. Specs en formaat zijn prima. Prijs lijkt mij wat enthousiast voor een onbekend merk, beginnend merk.
Leuk ding, ik zou 'm echter niet kopen.
Als dat randje op een straffe jaren 70 kast met veel hoeken zit, soit, maar faux end link-achtige dingen die afgerond zijn: Nee dank je. Eensch dus.
Uitstekend!
Ik las mee, interessant, totdat ik maat zag. Toen ging het bij mij van pjioiiiieoowwwww…
Eigenzinnig design! Dit is een horloge waar ik een haat liefde verhouding mee zou hebben. Als ze in de horlogebox ligt denk ik waarschijnlijk “waarom heb ik deze gekocht?” En als ze om de pols zit dan denk ik waarschijnlijk weer “eigenlijk is ze wel heel gaaf”.
Veel design-dingetjes in één horloge
Is die bezel nou van glas? of lijkt dat zo
Om dan ook maar iets te zeggen om het zeggen te zeggen hebben,
Het eerste wat me opvalt en wat ik niet mooi vind is het lettertype van de datum.
Alles is veel meer afgerond ten opzichte van de afgebeelde 8 maar verder vind ik hem erg mooi, groen zou het goed doen denk ik, wel aan de prijs dus niet voor mij…
Vind deze best mooi, is eens een appart ontwerp ipv een 13 in een dozijn microbrand. Vooral in het blauw valt deze op, en die band
Naar mijn persoonlijke smaak toch iets te modern maar wel heel geslaagd.
Precies!
Ik heb een IWC Ingenieur gehad met dit uurwerk die nu tweedehands boven 4000 zit. Wat een gel*l over dat Sellita niet ik horloges boven 500 kan zitten…
Lume is om van te smullen.
https://www.instagram.com/p/CNXhvo1sRig/?igshid=31p71b3llmz1
Mwaaa snap het wel maar Seiko heeft ook iets soortgelijks in bv de Alpinist. Vind ze best gaaf.
Ja die hebben er eentje (rare wijzer), maar vind dat dus ook niks
Maar ik vind die hele Alpinist ook maar een bij elkaar geraapt rommeltje hoor Hele volksstammen vinden hem geweldig, maar goed.
Ieder zijn ding (gelukkig). Vind dit model van Dietrich erg geslaagd. Heb alleen een hekel aan wachten.