Heb die stalen band nog niet eerder gezien, ik vind hem erg gaaf. Echt een eigen smoel deze. Vraag me wel af of er niet nog wat bovenop komt qua prijs? Er staat zonder VAT, hoe werkt dat met Zwitserland?
Heb daar eerder een Dietrich gekocht. Komt ongeveer 20% bij.
Da’s goed om te weten, issie toch een stukje prijziger…
Ik vind 'm best geslaagd eigenlijk. Had niet iets platter mogen zijn. Geen allemansvriend natuurlijk maar wel plezierig eigenzinnig. Gelukkig minder uitgesproken dan andere Dietrichs
Het bijzondere is dat ‘we’ zo nu en dan moe worden van alle re-issues en vintage inspired horloges, maar dat het op de één of andere manier vreemd voelt als een horloge daar te veel van afwijkt.
Ik vind het een geslaagd horloge. Een mooie combinatie tussen een moderne en vintage uitstraling. Door dat er geen cijfers op de bezel staan wordt hij niet te te druk.
De band zou ik graag eens in het echt zien. Leuk ontwerp, echt een eigen smoel.
Ik vind het ook een leuk horloge! En wat betreft uurwerk/prijsniveau … dan kan je alle horloges (behoudens Japanse merken) onder de 3k volgens mij wel afschrijven
Eens!
Alleen die naam man. Alsof je met Diederik opde plaat rond loopt.
Ja ach dat is z’n achternaam. Emanuel Dietrich is zijn volledige naam. Volgens mij zijn vrijwel alle merknamen gebaseerd op achternamen etc.
Dit
Mooi
Dan denk ik aan Frank Dietrich, de schaatser.
De man die de laatste 5 rondjes op de 10 km als een 1500 meter reed
En dan net het podium mistte op een paar tienden.