Ja hoor loop ik net vol tegen het aanrechtblad op in de keuken. Dikke kras op de bezel van mijn Seiko Monster.
Is er nog een mogelijkheid om dit een beetje te verwijderen, cape cod doekjes of iets dergelijks? Iemand tips?
Ja hoor loop ik net vol tegen het aanrechtblad op in de keuken. Dikke kras op de bezel van mijn Seiko Monster.
Is er nog een mogelijkheid om dit een beetje te verwijderen, cape cod doekjes of iets dergelijks? Iemand tips?
Is een Monster, volgens mij zijn er geen horloges waarbij zulke krassen toepasselijker zijn!
Lekker laten zitten joh, geeft wat meer karakter aan zo’n standaard klok
Heb er ook een. Elke dag om met het werk en top toolwatch. Gaan poetsen wordt lastig en ook niet mooi. Mee leren leven en over een tijdje ben je het alweer vergeten, en hoort het bij de monster.
De eerste doet altijd een beetje pijn! (Lekker zo laten!)
Saffier in laten zetten?
Gewoon wachten met pilsen tot na 17:00
Bezel kan je wel laten vervangen, als je je er echt aan stoort.
Lijkt het nou zo of is de kras op je glas veel erger dan die op de bezel? Beide kunnen idd vervangen worden, bezel zou ik niks aan doen, glas zou ik saffier door Rob op laten zetten.
+1!
Beetje wabi sabi en je kunt hem later voor 3x zoveel verkopen😜
+1 Zo’n hardlex glas valt niets aan te poetsen. Saffier in laten zetten door Rob van Monsterwatches en de bezel laten voor wat het is. Je loopt vanzelf weer eens tegen iets aan.
Foto is misschien een beetje onduidelijk maar er zit geen kras op het glas. Het glas is al saffier glas gelukkig
Ik zal er inderdaad maar aan moeten wennen, maar balen is het wel.
@Erik11. Ik had nog geen pilsje gehad maar als troost wel gelijk een flesje gepakt net
Lekker laten zitten, ik moest 2 keer kijken voor ik het zag
Mijn Monster word ook op de bouw misbruikt. Lekker mee in de mortel dabberen en al. Af en toe de bezel loskloppen en doorgaan! Het hoort bij zo’n toolwatch.
Dit is pas vervelende schade.
Huisvlijt:
-Bezel eraf halen.
-3M scotchbrite pad kopen.
-Een dop/ kurk met dezelfde diameter als de binnenmaat bezel.
Leg de scotchbrite op de tafel.
Met de ene hand druk je de dop op de scotchbrite om te centreren.
Met de andere hand draai je de bezel welke over de dop zit rond.
Of gewoon zo laten en er gauw nog een scoren
Gewoon zo laten. En zoals @vierport zegt, er gewoon nog een scoren. Bij dat laatste niet al al teveel doorslaan .
Gewoon nog een kras erbij en een pilsje als troost
Inderdaad gewoon nog een keer tegen dat aanrecht knallen, tweede kras doet de eerste vergeten!
In elk geval geen cape cod: daar gaat 'ie van glimmen.
In de bezel?