Dilemma: battle of the divers

De Tuna natuurlijk. Die Damasko ziet eruit als een allerdaags microbrand horloge. Daarnaast lees ik slechte dingen over garantiezaken met Damasko.

Rebounds werken zelden :wink:

1 like

Tuna. Damasko is heel gaaf maar dit model doet mij niets!

Oh nee hoor…dat gaat prima hier bij Ome Daffie :sunglasses:

2 likes

Dat heb ik ergens ook wel een beetje. De Damasko is qua looks niet heel afwijkend. De Tuna wel (dat heeft ook weer zijn nadelen). Communicatie en garantie bij Damasko is altijd goed gegaan tot nu toe.

Damasko.

P.S. waarom heb jij zo’n smerige mouw? Jij neemt de term ‘tool watch’ wel erg serieus. :joy:

Dit is toch niet mijn pols Harrie :joy:

1 like

Darth Tuna! Ik vind de Damasko saai ogen.

1 like

Ik vind de darth tuna, eh, zwart. En veel te excentriek ogen.

En dat is nou juist z’n sterke punt, geen dertien in een dozijn horloge!

2 likes

Wacht even, je hebt een SBBN017 incoming:

… en dan denk je: “ik wil ook nog een leuke duiker” en dan kom je op de Darth Tuna.

Dan zou ik gewoon wat anders nemen.

Dan heb je de DSub1 besteld maar daar twijfel je aan omdat hij voorheen nog niet leverbaar was. Ik begrijp niet zo goed wat je daar zegt. Maar tussen die twee: De Damasko.

Ja die zin liep niet helemaal lekker. Heb Gnomon watches destijds gemaild om te bestellen maar was toen niet leverbaar (kon wel alvast factuur krijgen zodat ik er zeker een had). Toen besloten om maar even te wachten en toen sloeg de twijfel toe.

Heb idd een 017 incoming maar dat is een beater geweest. Maar in de basis wel een ander horloge.

Ook nog gekeken naar een Marinemaster maar iedere keer knap ik af op de dikte. Sinn U1/UX al een aantal gehad en voor de rest zou ik t eigenlijk niet weten.

Damm zie dit weer te laat :pensive:

1 like

Hij is nog niet weg hoor :joy:

1 like

Nee hoor :upside_down_face:

God zij dank :innocent:

Ik zou de centen in de zak houden. De Dsub1 is het net niet, teveel geel.

Andere optie: Omega Smp ref.2220 op rubberband(?)

1 like

Ook aan gedacht. Beetje te jaren 90 :wink:

Hoe langer ik naar de DSub kijk, hoe maar ik twijfel. Op bovenste foto’s vind ik m cool maar op alle andere foto’s is het inderdaad beetje 13 in een dozijn.

Misschien maar eens gewoon de SBBN017 gaan dragen en met het geld in mijn zak eens rustig gaan kijken. Enige is dat de DSub een serie wordt van 200 stuks, vandaar de enige haast.

Wil sowieso nog eens de nieuwe Meistertaucher passen.

Pcies, lekker afwachten.

Uiteindelijk is een Dsub1 echt nog wel ergens te vinden.
Met die nieuwe DC80 chrono kan je wel even vooruit toch? :wink:

Ook dst. De DC80 heb ik sinds de aankoop nagenoeg non-stop op. Je gaat wel wennen aan die geharde kasten, heerlijk.

Overigens zou ik deze ook nog wel eens willen proberen.

1 like