Dilemma: battle of the divers

De Tuna is gewoon bad-ass qua uiterlijk, een echte original.

4 likes

Schijnt dat t saffierglas tegen de wijzers drukte en daardoor niet meer liepen :joy:

Op 3KM diepte voor de Quartz en 4KM voor de automatic… Nu jij Damasko :yum:

2 likes

Tussen deze twee absoluut de tuna wat mij betreft. Ik ben gek op zowel Damasko en Tunas, maar in mijn ogen heb je al twee mooiere Damasko’s en ik krijg gewoon niet het toolduiker gevoel bij deze DSub1 dat ik zou verwachten van een duiker uit de stal van toch een ultiem toolmerk…

Misschien zijn het de gele accenten, het wat vreemd geplaatste datumvenster of die sierlijke lugs. Het oogt desalniettemin goed, maar voor mij is het een geval net niet.

Dit komt wel van een ‘sucker for tunas’. Ik zit alweer aan mijn derde en nog in het proces om de aanschaf van een darth te rechtvaardigen. Want heeft een ander kleurtje en kan wat dieper :sweat_smile:.

Succes met de keuze.

gr, HJR

2 likes

Nachtje over geslapen en ik ga de Damasko niet doen. Misschien moet ik m een keer in t echt zien om overstag te gaan maar ben niet helemaal overtuigd.

Dat ben ik overigens ook niet helemaal van de nieuwe Darth Tuna (maar wel meer). Nu kan Magi de oude nog wel leveren maar met een flinke premium tov de nieuwe. En om dat te betalen voor alleen een andere kroon en wijzers (waarbij het mij vooral om de kroon gaat)

Binnenkort de SBBN017 maar eens ophalen en die maar eens gaan dragen.

1 like

De million dollar question (in dit geval 400 EUR :wink:)
Links of rechts

Rechter vanwege de wijzers. De DA46 komt voorlopig niet op de markt? :cry:

Sluit niks uit :wink:. Draag alleen de DC80 tegenwoordig

Heb je hier wellicht wat plaatjes van? Ben erg benieuwd naar dit model, en de ervaringen ermee.

De paarse speciaal voor @Fate_Amenable_To_Change. Draagt gewoon meer dan prima. Niet te doen en de 60-min chrono is erg handig in gebruik.

3 likes

Boefje! Stiekem een ander horloge op dat bandje prakken!

Dank je de koekoek, die paarse doet het meer dan prima op deze Damasko. :+1: Hier vind ik de gele minder. :slight_smile: En het rubber. :thinking:

Ik krijg een epileptische aanval als ik naar die drukke indexen kijk!

Joh… wat weten die Duitsers nou van duiken … ?? Hebben nauwelijks zelfs zee en graven kuilen op ons strand :grinning:

Goede keus :+1:

2 likes

Een ‘gewone’ Marinemaster! :wink:

EDIT: volgens mij bedoel ik een Marinemaster 300

Van deze twee w.m.b. de rechter: geen kader om de datumaanduiding, strakkere wijzers en geen strepen door de 6 9 en 12 indexen. Oftwel: meer rust :ok_hand:

1 like

De gewone Marinemaster vind ik prachtig. Was ie maar 2mm groter of 2mm dunner.

De rechtse vind ik qua rust idd mooier maar vind de wijzers van de oude mooier. En de kroon. Dat is vooral de dealbreker tot nu toe.

1 like

Kan ik me voorstellen. Met mijn polsjes valt hij helaas sowieso af.

Is die Tuna niet ergens te passen bij een behulpzaam forumlid ofzo?

Succes!

Heb een PBtje gestuurd naar iemand waarvan ik wist dat ie er eentje (de 013) had. Fingers crossed.

1 like

Neeee, de DSub1… :grin:

Maar als het dan toch Seiko wordt; rechts.:+1:

Mooi filmpje, dank. :+1:

1 like

Denk eens "out of the box"en kijk naar Mühle Glashütte. Misschien hebben die wel wat je zoekt.