Dilemma: battle of the divers

Heb je wel eens de 7549 overwogen? Ik heb mijn sbbn031 weg gedaan voor deze oer tuna. Mooiere wijzers (geen lume meer), geweldige patina, battle scars en een veel dunnere kast. Geen idee wat de hoogte van de 017 is maar de 031 in vergelijking met mijn 7549 scheelt snel 2 mm.
Weet niet waar je woont maar als je ooit in het zuid oosten van het land komt, ben je van harte welkom.

3 likes

Mwa :wink:

Nee zonder dollen. Er zijn er wel een paar die ik aardig vind maar wordt er niet superwarm van.

Volgens mij is de 031 net zo dik als de 017. 7549 staat ook zeker op t lijstje maar zou ook wel eens een 1000m Tuna willen proberen.

Komt een optie bij

1 like

Ik zeg doen! Darth Tuna!

Niemand hier die een Darth Tuna heeft die ik even kan passen? Weet dat ie een stukje groter is dan de normale Tuna maar gaat mij vooral ook om een vergelijking tussen de Darth en de Emperor (dat scheelt een klein beetje)

1 like

Een Golden Tuna heeft precies hetzelfde formaat en kast toch?

Edit: zo te zien wel, 49mm diameter 15mm dik en kast van titanium.

1 like

… and the battle continues :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De 1000m quartz wel. De Emperor is tikje groter

Ik heb in ieder geval zo’n Golden Tuna die je wel kan passen. @SuperC heeft zelfs volgens mij nog een darth tuna. Misschien dat je die ook kan passen (en kopen als hij bevalt natuurlijk haha)

2 likes

Verkoper heeft wat foto’s verstuurd. Neig steeds meer naar de automaat

1 like

Ik zou eerlijk gezegd de quartz kiezen, maar het is je eigen keuze natuurlijk :wink:

1 like