Het gevoel dat velen van jullie zullen herkennen.
Je hebt een horloge in bezit, en dan zie je die ene andere… in dit geval Blancpain fifty fathoms bathyscaphe.
Ik heb nu een Rolex milgauss z-blue, wat een een prachtig horloge vind. Maarja… het blijft knagen die Blancpain! De vraag!
Wat zouden jullie doen en waarom? Rolex verkopen en gaan voor de Blancpain? Of juist niet?
Mocht je ze beiden opnieuw aan moeten schaffen, en de Rolex is moeilijk te verkrijgen zou ik zeggen de Blancpain. Maar de Rolex heb je al, dus dat gaat niet op.
Persoonlijk vind ik de Blancpain mooier, dus puur op grond van de looks zou ik voor die gaan.
Tja, ik vind deze Blancpain net niet mooier dan de Milgauss. Een horloge moet smoel hebben in mijn optiek en deze Blancpain is daar net te bedaard in.
Blancpain!
Ik vind de Blancpain mooier en aangezien ik, zonder op commercie te letten, voor gevoel ga, zou ik de Blancpain kopen en de Rolex laten gaan.
Ik koop die Milgauss wel
Twee verschillende horloges natuurlijk; dus in die zin is het uiteindelijk een kwestie van waar je echt gelukkig van wordt. Zelf wel een fan van Blancpain, al vind ik dit ook weer niet de mooiste uitvoering van de Fifty Fathoms.
Gewoon verkopen… Blancpain aanschaffen; en stel dat je het toch niets vindt verhuis je weer terug naar de Rolex Dat kost soort van twee keer geld… maar per saldo niet als je begrijpt wat ik bedoel
100 % blancpain
Ik vind de Blancpain niet zo mooi. Dat komt door de numerals, die lijken op diamantjes of tietjes.
Solly
De Milgauss vind ik erg gaaf met zijn groene glaasje en heel spannende combi met de blauwe plaat.
Simpel man, Milgauss verkopen aan mij en lekker voor de BP gaan.
datum op half vijf is sowieso de beste positie
De nieuwe ook al gezien / overwogen?
https://www.blancpain.com/en/news/bathyscaphe-titanium-bold-newcomer-fifty-fathoms-collection
Deze BP heeft de uitstraling van een instap Tissot. Alleen daarom al zou ik het bij de aparte milgauss houden.
Sorry maar ik vind het twee keer niks. Die Rolex heeft een te hoog kermis gehalte, en die BP straat juist weer helemaal niks uit. Misschien wel lekker onder de radar. En van een foto zie je de afwerking nooit zo, en die is misschien wel magistraal. Maar nee.
BP zonder twijfel
Ik hou het in gedachten!
Milgauss houden
De milgauss is overrated en kinderlijk. De BP daarentegen is uitermate fraai!
Daarom 100% BP.
Kan je geen poll maken? Is veel overzichtelijker
Ik vraag me af of je niet makkelijker eerst kunt bepalen of je wel of niet een duiker wil?