wat de Tag toevoegt: het is een TAG en die gaat er ooit links- of rechtsom in de verzameling komen.
Nadeel van deze is dat het geen “echte” chrono voor mijn gevoel is.
Voordeel is wel dat hij wit is.
Nadeel is dat hij met de lijntjes op de plaat wat “druk” oogt.
Eigenlijk maar dire voordelen: het is een TAG, hij is WIT en hij is GOEDKOOP !
@deveelteverstandigerest
Ik ga goed nadenken en vanmiddag de knoop doorhakken waarbij ik nu neig naar het aanschaffen van een heus… spaarvarken om daar morgen ritueel € 1.495,-- in te gaan proppen.
Ik zou eerst naar het horloge kijken “verliefd worden” en dan naar de prijs kijken.
Andersom blijft het opportunisme en bij gebrek aan beter. Dan ga je dat horloge niet vaak dragen. Als je dan naar je horloge kijkt en elke keer erbij denkt… ja, maar hij was wel voordelig.
Ik denk dat ik een biertje met m’n vader zou gaan drinken en hem heel vriendelijk zou bedanken voor de geste. Want waar vindt je zo’n man…
Vervolgens gewoon doorsparen voor je grail. Een tussentijdse actie brengt je waarschijnlijk alleen maar verder van huis en naar alle waarschijnlijkheid onrust.
Hmmm… ik dacht met deze “lage” aankoopprijs redelijk veilig te kunnen “flipperen” maar een verlies van € 600,-- in een paar maanden/jaar vind ik wel heel fors hoor.
De kans bestaat overigens dat ik er wel verliefd op wordt en dat er helemaal niet geflipperd wordt.
Weten jullie trouwens zeker dat er maar één exemplaar van hetzelfde model verkocht mag worden ?
Valt mee denk ik. Je koopt hem relatief scherp in, dus zal niet na een jaar nog maar de helft opbrengen verwacht ik. Al blijft het een spel van vraag & aanbod.
1: Natuurlijk. Maar je moet ijzer smeden als het heet is.
2: Voor jou? Misschien wel. je wilt een TAG en een witte wijzerplaat. Voor anderen; hij staat niet voor niets bij de outlet.
3: Natuurlijk. Maar als je je grail hebt, wil je waarschijnlijk och weer iets anders, dus hoe erg is dat?
4: Ik ben geen expert, maar ik heb niet het idee dat incourante TAG Heuers heel waardevast zijn. En iedereen hier op het forum zal je inkoopprijs nog weten/kunnen opzoeken.
Dus wat moet je doen? Ik ben zwak en hebberig, dus ik zou er gewoon voor gaan!
Niet doen , sparen.
Vooral de sluiting van dit type band draagt niet echt lekker.
Dit is het type wat je wilt wat betreft band/sluiting , maar niet aanwezig op veel modellen…
Random voorbeeld.
1500e is 1/4 vh Rolex budget; behoorlijk veel voor een ingeplande zijstap. Ik zou, zeker gezien de afschrijving, doorsparen!
Mocht die TH door je hoofd blijven spoken dan komt er echt nog wel een keer een voorbij voor een aardige prijs. Dan heb je er iig goed over nagedacht en koop je hem niet alleen maar omdat ie afgeprijsd is.