Dilemma: Tudor Pelagos + Breitling Superocean II versus Rolex Explorer I 39mm 214270

Seamaster en Breitling eruit, en dan naast de Explorer nog iets niet-zwarts kopen :wink:

1 like

@Jurk… @anon53002072EV…

Wie belt Breitling even om commissie te vragen? :smile:

Neem het Navitimer-uitstapje ons niet kwalijk, maar een goede brainstormsessie begint met het inventariseren van verschillende opties. :wink:

2 likes

Ik ben van more is less, ik zou het niet doen. Sparen voor de explorer zou een optie zijn. Gewoon erbij. Variatie in merken in een collectie vind ik heel wat waard. En je hebt al Rolex, veel te leuk toch een breitling en tudor erbij.

1 like

De Tudor Black Bay Black 79230n heb ik ook nog en is ook een blijvertje. :slight_smile:

1 like

Alle goed bedoelde alternatieve opties zoals de Navitimer worden gewaardeerd, maar is niet aan de orde. The question is Explorer I VERSUS Breitling Superocean II en Tudor Pelagos.

:sunglasses:

1 like

Heeft dit dilemma gevolgen voor je ā€Citizen Promaster NY0040-17LEK blauwe versie sunburst dial met extra stalen bandā€?

12 likes

Makkelijke keuze, explorer :slight_smile:

die zal na zijn vakantie weer vertrekken

Ja!

Ik heb de Explorer gestemd omdat ik die heel erg mooi vind. Maar niet persƩ mooier dan de twee die je er voor wilt opofferen.
Mijn advies, stel de aanschaf van de Explorer uit totdat je hem ā€˜erbij’ kan kopen, en er niets voor hoeft te laten gaan.

1 like

Bij twijfel altijd doen. :sunglasses:

Mij is geleerd je kan beter spijt hebben van wat je wel heb gedaan. Dan van wat je niet heb gedaan :wink:

4 likes

Breitling houden, tudor (type van dit horloge wordt al gedekt met de BB en de Sub) eruit en explorer erin :blush:

2 likes

Ik zou de explorer laten voor wat het is & gelijk doorgaan naar een DJ met fluted & Jubilee.
Gewoon omdat dat Ʃcht Rolex is.:sunglasses::+1:

1 like

Als ik te lang naar je breitling kijk voel ik een epileptische aanval aankomen zo druk is dat ding.
De tudor doet me niet zoveel. Dus :arrow_right: IK :arrow_left: zou ze beiden kunnen missen. Maar doe er iets met een tikkeltje kleur voor terug. Welk merk dan ook.

Jezus te paard first world problems :sunglasses:

Gewoon doen.

Het is niet alsof dit horloges zijn die moeilijk weer terug te kopen zijn als je er toch spijt van krijgt.

1 like

Zo een heerlijk Rlc topic met wederom een poll. Love itšŸ˜

2 likes

Ik heb ook gestemd voor de explorer 1. Schitterend horloge. Ook een OP zou kunnen maar dat is niet de vraag.

Ik begin wel steeds meer te neigen naar de Explorer I. Mochten mensen het mij makkelijker willen maken door interesse te hebben in de Pelagos of de Superocean, make my day dmv een PB…:grin:

4 likes

goed bezig kerel…

zo, ik ga de explorer nu pakken en lekker van genieten…

Ahh now comes the monkey out of the sleeve.

Je hebt je keuze al gemaakt maar geen zin om 2 verkoop topics aan te maken.

3 likes