Haha nee hoor. Die verkoop topics ben ik nog niet helemaal aan toe. Blijf het een lastige keuze vinden. Het is natuurlijk ook een bizar luxe probleem wat eigenlijk nergens op slaat, maar dat is bij deze hobby wel vaker het geval. Zeg alleen een offer I can’t refuse zou de keuze wel makkelijker maken. That’s all
Je eerdere verkooptopics indachtig:
Make Us an offer We can’t refuse!
Die Pelagos moet 3250,- kosten en die Superocean 2650,-
zo, nu kunnen we weer 3 maanden wachten… next!
Dat is wel erg ambitieus haha. Zo hoog zou ik ze ook weer niet zetten.
beetje wisselgeld toch? haha!
je gaat eerst toch nog op vakantie? neem de tijd zou ik zeggen
laat voorzichtig je prijsjes vallen zou ik zeggen als je geen zit hebt in die advertenties… we weten dat ze gekoesterd worden dus dat conditie top is! (Heb je stalen band bij die drukke B? )
Nope geen stalen band. De band die erop zit is de inmiddels uit productie Diver Pro 2 rubberen band (zonder tekst) met Breitling vouwsluiting.
You know me well. RLC = triple A quality
Vind de explorer een van meest saaie horloges van Rolex!
Overbetaald en niet eens een datum!
Een datejust, zou ik overwegen…
Maar in dit geval zou ik de Pelagos en de SO houden!
Wow! Hoe draag je die zonder te bekrassen? Supervoorzichtig? Laagje tape erop? Of gewoon niet?
OEM stalen band met rachetet clasp.
Lachende emoticon met tranen, geïntroduceerd in 2010 door het unicode consortium samen met unicode 6.0
die uitbeeld dat ik de omschrijving grappig vind(met omschrijving)
Ik zou de vreselijk saaie explorer lekker laten liggen. De Tudor alleen al is al mooier. En dan krijg je de Breitling er nog gratis bij + cash. No way dat ik dat zou laten liggen.
Ik heb helemaal niets met die Tudor of Breitling, en ik vind de Explorer geweldig, en een mooie simpelere en elegantere aanvulling op jouw zware toolwatch landschap, dus ik zou dat zeker doen, ja.
Wel goed dat je het er even bij zet.
Ik ben gewoon heel zuinig op mijn horloges en doordeweeks draag ik ze niet ivm werk. Daarvoor blijven ze mint. The way I like it
Gezondheid
Lastig. Maar in jouw geval met Black Bay black, Submariner en Pelagos zou ik denk ik wel een Tudor opofferen (met de Breitling ((en ja 2k€😌)) maar omdat ik bovengenoemd teveel van hetzelfde vind en de Explorer is wel DE EXPLORER. had je Sub/een vd Tudor’s niet gehad weet ik niet of je nou gelukkiger zou worden van de Rolex Explorer.
Tough choices , anderzijds luxe problemen toch:grin:
No brainer, Rolex!