Dilemma: Tudor Pelagos + Breitling Superocean II versus Rolex Explorer I 39mm 214270

Zo te zien heb jij je keuze al gemaakt gewoon wegdoen en zo een lelijke explorer halen ben je klaar!

Jawel hij is er 1000% zeker uit.

Ik zou overigens die Black Bay en Breitling eruit doen. Die Pelagos is toch bruut of niet soms? Als het nou een BB58 was geweest dan snap ik dat je hem niet wegdoet 🄰. Veel wijsheid en wat je ook doet vastberaden en recht op je doel af!

1 like

Haha nee hoor zo zeker is het allemaal nog niet haha. Maar een offer I can’t refuse valt altijd te proberen.

De BB58 is mooi, maar waar ik mij aan stoor zijn de goudgele accenten op de bezel. Daar ben ik het het verleden bij mijn Turtle SRP775 ook finaal kotsbeu van geworden. De BB58 roept bij mij hetzelfde gevoel op.

Vaak is het zo met zulke zaken als het zaadje eenmaal in je hoofd is gepland dan is het alleen nog maar uitstel van executie.

Gast :sweat_smile:

Zet je Beitling maar te koop. Als je hem volgend jaar verkoopt voor jouw vraagprijs dan kan je voor een Explorer gaan!

Ik zou overigens ook je BB eruit doen en je Pelagos houden.

4 likes

Nog steeds deze eruit en de Explorer erin.
Moet je wat bij lappen dat klopt, maar je krijgt er nogal wat voor terug.

Iets anders wegdoen is mijn inziens geen optie, te mooi allemaal.
Met de Pelagos heb ik persoonlijk weinig, dus vandaar mijn duidelijke keuze

You go girl, je hebt een half jaar kunnen sparen dus DOEN!!

Wanneer de Pelagos MOET blijven??

1 like

En wat is een offer I can’t refuse? Dat weten wij niet hĆØ. Misschien vind je het wel ontzettend fijn als er iemand als dinosaurus verkleed is en jou met een zweepje van veterdrop op je in loopt te meppen.

1 like

Zo’n Tudor is het niet helemaal voor mij. Ook zou ik mij zorgen maken om de bezel van de Breitling. Blijft die lang mooi? Daarom: hup, dan maar die Rolex, omdat het moet! :wink:

Met jou collectie: de Breitling en pelagos eruit en die mooie airking die hier op HF staat erin :ok_hand:

4 likes

Heb je dan lekker ā€œhis and hersā€ Explorers? :grimacing::thinking:

Zou inderdaad voor de Explorer I gaan. Erg mooi horloge.

1 like

Airking is ook een mooi horloge. Maar wint het voor mij niet van de Explorer I.

2 likes

39mm is juist perfect mijns inziens. Een echte allrounder, een alleskunner.

1 like

Je gaat die keuze waarschijnlijk nooit maken. Je kan gewoon geen afscheid nemen van de Breitling en de tudor.

En de explorer I vind je wel mooi,

maar om daar maar liefst 2!! horloges voor op te offeren gaat je te ver.

Daarom gebeurt het niet.

1 like

Normaal zou ik zeggen dat 1x top beter is dan 2x prima. Zeker met de rest van jouw collectie. Maar hetzelfde horloge als je trouwe tweevoeter is wat mij betreft net iets te ANWB.

7 likes

Dit dus :point_down:

:point_up:t2: Wijze woorden worden gesproken.

En ga voor iets met goud ter afwisseling.

3 likes

Dit is ironie toch?

1 like