Ik kom er niet uit, ik moet kiezen tussen 2 horloges. Ze zijn echt totaal verschillend, maar beide spreken me zéér aan. Zelf kan ik veel argumenten voor en tegen verzinnen voor beide horloges, maar tot een keuze kan ik niet komen.
Geen twijfel voor mij als ik de middelen had om voor dit dilemma te staan…
Oh, en waarom? Ik ben een sucker voor dress-watches en het rustige en overzichtelijke spreekt me aan. De achterzijde is helemaal waanzinnig, dan zie je dat er veel tijd in gestoken is.
Bovendien denk ik dat je met de Dornblüth iets exclusievers in huis haalt dan een een Breitling for Bentley
Ik ben niet zo een liefhebber van handopwind. Wel leuk voor erbij, maar als duur klokje, liever automaat. Ook vind ik de afgehakte cijfers er niet uitzien. 't Is verder wel een mooi gemaakt klokje!
Dan zou ik de Breitling kiezen (alleen persoonlijk niet dit model).
Dornblüth 99.4, als ik moest kiezen tussen deze twee. Vooral omdat die Breit(b)ling deel uit maakt van de naar mijn mening minst mooie en tot de verbeelding sprekende lijn van het merk… (bovendien vind ik de glanzende band foeilelijk).
Eerlijk en persoonlijk spreken beide vormen van datumaanduiding me niet zo aan. Ik zou zelf voor een eenvoudiger model DB gaan…
Ik vind deze Dornblüth echt heel erg mooi. Prachtig! Daarbij vind ik een handopwinder erg leuk. Het opwinden 's ochtends… Alsof je iedere ochtend je vrouw een kus geeft! Bijkomend voordeel: het horloge is niet zo dik.
Die B4B vind ik niet mooi… Die bezel… Voor mij zou het duidelijk zijn!
Ik hou zelf niet zo van die afgehakte cijfers, maar tussen deze twee absoluut toch de Dornblüth 99.4
Veel exclusiever en die Breitling vind ik veels te veel bling bling.
Die Dornblüth heeft een hele mooie klasieke uitstraling.
Je zou natuurlijk ook nog altijd voor de Stowa chrono kunnen gaan…
Ik ben een Breitling-liefhebber in hart en nieren, maar die Bentley’s vind ik echt afschuwelijke dingen: NOG meer overpriced als de “gewone” Breitlings, maar een stuk lelijker !
Dit is een PERSOONLIJKE mening hoor, Jurgen: ik respecteer de jouwe hoor !
Het horloge zal is zeker perfect afgewerkt zoals we van Breitling gewoon zijn.
Maar heb je geen BLACKBIRD ( BIG DATE ) overwogen ? kan je tegenwoordig kiezen: mat of gepolijst ! (tu)
Anders zou ik zeker voor de Dornblüth gaan !
Maar is een crème-kleurige dial niet mooier voor een Dornblüth ?
Zo stijlvol die prachtige Dornblüth 99.4 wat een prachtig horloge afgezet tegen die ,sorry Breitling liefhebbers, protserige glimmende Bentley klok ik zou het dus wel weten
PS je had het toch niet over je eigen vrouw he Eddy want dan ben je echt de…
als ze het leest
Voor mij geen twijfel, de Dornblüth. Stijlvol, prachtig afgewerkt. Als enige nadeel vind ik dat hij toch meteen aan de Portugieser doet denken, waarschijnlijk door het gekozen font voor de cijfers.
De Breitlings is misschien ook mooi afgewerkt, maar dan meer als, goh wat heeft Pipo zijn make-up mooi op
Niet zo opzichtig als de Breit waar zoveel nepperts van zijn gemaakt. Dan maar iets subtiels wat niet opvalt. Maar waarvan je op het uurwerk wel kan zien dat je een andere soort klasse hebt.
Het wordt misschien een beetje afgezaagd… maar ook ik kies de Dornblüth 99.4
Erg mooi afgewerkt, met name het uurwerk aan de achterkant, gewoon een stijlvol horloge… het is ook echt mijn smaak.
De Breitling?.. daar is door de vorigen al veel over gezegd; zelf heb ik niet eens een auto (geld gaat op aan horloges…) dus een Breitling Bentley…nee, gaat aan mij voorbij. Zelf vind ik deze nogal protserig én erg groot… ik had deze Bentley ooit van een kennis heel even om mijn smalle pols… 't zag er niet uit.
Máár… smaken verschillen, wat de ene mooi vind… vind de ander misschien helemaal niets; en dat is maar goed ook… liepen we allemaal met hetzelfde horloge, dat is saai!