Echt? Hommage? Weet ik veel, ik vind die Seiko niet om aan te zien met die goudenaccenten. Hebben ze dat zelf verzonnen?
Ik heb best dunne benenā¦
Goud is gaaf. Komt mooi terug in mān tand.
GS gewoon. Super mooi apparaat. En anders allebei inruilen voor een Rolex ofzo. Maar ik zou de GS houden persoonlijk.
Tudor weg, Seiko houden natuurlijk. GS veel bijzonderder !
Ben ik de enige die altijd de associatie met een scream masker heeft bij de seiko wijzer?
Daarom, de Tudor houden.
Kunstgebit dan toch? Nep zeg maar!
Ja denk het wel
Ik haal hem er ook niet helemaal uit⦠Jeugdtraumaatje misschien?
Ik ben best wel fan van Seiko, en een springdrive GS zou mijn holy grail zijn, maar de Tudor ziet er mooier uit op de foto. Komt rustige over. Ik kan me voorstellen dat er meer gelegenheden zijn waarbij je liever de de Pelagos draagt dan de GS.
Maar toch, een springdrive GS⦠Het zijn wel beide duikers, dus ze overlappen elkaar wel wat. Zou het een idee zijn om de GS duiker in te ruilen voor een GS dresser? Iets met een lichte wijzerplaat?
Heb daar lang iver getwijfeld idd. De gs snowflake (sbga011) dan. Maar zit nu op de lijn om eerst eens een tijdje met 1 āhigh endā klokje door het leven de gaan.
Kan zo weer veranderen natuurlijk⦠Maar ben ook een beetje bang dat die snowflake wat clean is om de pols. M8sschien eerst die sarx033 eens proberenā¦
Die urenwijzer van de GS is echt spuuglelijk. Mag dus zonder twijfel weg.
Tudor houden!
Hou de Seiko, de Tudor is een vrouwenhorloge, tenzij je een vrouw bent natuurlijk.
Wel erg in contact met mijn vrouwelijke kant.
Waarom is de tudor een vrouwenhorloge trouwens? Is echt de eerste keer dat ik dat hoor.
Waarom moest er ook weer een het veld ruimen???
Beide houden dus.
Nou, vergeleken met de Seiko toch,
Sorry, mag toch eigen mening hebben ?
Bedoel dat niet slecht, hoor,
Misschien dat de gemiddelde Belgische vrouw polsen heeft van 20 cm.?