Dilemma

en Lexus :wink:

Jawel hoor! Ik wel :nerd:

1 like

Dan gaat de vergelijking met Dacia toch mank…

Ik heb net een nieuwe Seiko gekocht voor 180 euro, bij Rob…
Waar kan ik een goedkopere nieuwe Tudor vinden? Ik koop hem direct dan…

Je bedoelt de hiphopartiest 50 Cent? Nee, er zijn inderdaad eeuwen waarin ik de ā€˜muziek’ van deze man niet voluit heb opstaan in de auto.:slight_smile:
Ieder z’n ding natuurlijk en ik vind het knap wat dhr. 50 Cent bereikt heeft. Maar ik hou zelf meer van artiesten die op iets meer ā€˜ambachtelijke’ manier een nummer kunnen schrijven, een instrument bespelen en een beetje prettige stem hebben. Genre maakt me dan minder uit. Funk, rock, blues; allemaal top… Maar hiphop en dance zijn genre’s waar ik weinig mee heb.

Maar de link tussen 50 Cent en Tudor ben ik even kwijt. Vind hem juist meer een type voor de ā€˜real thing’; Rolex, dus!:stuck_out_tongue_winking_eye:

http://forums.watchuseek.com/f2/how-car-brands-match-watch-brands-601848.html

Horloge-auto vergelijkingen altijd :thumbsdown:

5 likes

Zoals ik eerder al aangaf is een Tudor voor mij de poor man’s Rolex. het is het net niet. Als je een Tudor om hebt dan blijft het toch aan je knagen dat er eens nog een submariner zal komen. De onrust dat het wel een kwaliteits klok is maar net niet de uitstraling van een Rolex heeft blijft.

ik zou als ik kasper was en het wil beperken tot 1 klok beiden wegdoen en van het geld een Rolex submariner kopen.

Klopt. Vind ik ook altijd treurig.

1 like

Ben ik niet zo bang voor. Ben toch alweer een paar jaartjes met horloges bezig en het verlangen naar een Rolex heb ik nog nooit gevoeld. Het is natuurlijk persoonlijk, maar op 1 of andere manier heb ik niet zo veel met dat merk. Zelfde geldt voor Breitling, AP, Hublot, Panerai en in iets minder mate Tag… (alleen vind ik van die laatste de nieuwe carrera calibre 6 dan wel weer erg mooi…en de calibre 18 ook…zucht)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dan zou ik zeker de Seiko houden. ik heb zelf o.a. een titanium Seiko Shogun 44mm die ik met erg veel plezier draag.

Nou, ik weet 't niet. Zelfs de logo’s lijken wel wat op elkaar.

Tudor, voor de prijsbewuste ā€˜premium’-koper.
Of eh, ā€˜Tudor, ik ben toch niet gek?’
:stuck_out_tongue_winking_eye:

O.k., ik hou nu op, hoor.

Vind deze Tudor nog altijd erg geslaagd (foto geleend van intenret).

Alleen jammer dat er geen kroontje op de wijzerplaat staat… Oeps, sorry!:smirk:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Tudor is dus eigenlijk de Lidl en Rolex de AH?? :stuck_out_tongue:

3 likes

Vorige week toevallig nog even een Shogun in handen gehad. Is idd wel een topper, hoor!
Shit, die wil ik toch eigenlijk ook nog wel…:confused:

1 like

En Seiko de voedselbank? :grin:

Geintje jongens!

1 like

dan is Timex uit een afvalbak eten. :neutral_face:
Ik gooi nog wat olie op het vuur…

1 like

Eh? De keus op de GS om eruit te gaan bedoel je?

Yep…

Ok :slight_smile:
Na dit topic zal je wel al kandidaat-kopers hebben lijkt me :slight_smile:
Succes!