Discontinued 2023

Welke horloges verdwijnen er in 2023?

Diverse

21 likes

image

18 likes

pffff - bij mij zeker een paar, maar verwacht ook weer iets terug te kopen.
Weet het nog niet - moeilijke vraag.

Degenen die er in 2022 nog wel zijn en 2023 niet meer

1 like

Gedragen rolexen in Amsterdam…

24 likes

Goeie

Op het moment staan ze vrijwel allemaal op de nominatie, nog geen idee wat er terug/bij komt.

Waarschijnlijk blijft mijn collectie gelijk :thinking:

2023 is het jaar van de pols computer, alle horloges verdwijnen…

Wat bedoel je precies? Ik neem aan dat je van ons een inschatting wil welke horloges niet meer geproduceerd worden in 2023?

Voor zover ik na kan gaan in ieder geval een maar het werkelijke aantal zal ongetwijfeld hoger liggen.

1 like

Klopt. Wilde de vraag algemeen houden maar gezien de enorme flauwe grappen moet ik wat merken noemen.
Rolex, Tudor, Patek, AP, Omega, Gucci.

Horloge wegHalen?

Leuk hoe je met een aantal mooie merken komt en dan Gucci.
Ik hoop dat Gucci horloges verdwijnen in 2023.

6 likes

Hopelijk.

9 likes

Misplaatst snobisme.

Ten eerste zijn er van alle Pateks op de wereld maar zo weinig mooi dat het een godswonder mag heten dat het merk er nog steeds is. Het ultieme bewijs dat rijkdom geen intelligentie impliceert, zal ik maar zeggen. De “gevestigde” merken hebben ook zo hun, eh, zonden.

Ten tweede heeft Gucci erg serieuze shit gemaakt.

Grappig genoeg onder andere in een serie die culmineert in een witgouden tourbillon met micro-rotor voor 170.000 Euro, maar die begint bij kekke horloges in geĂŻntegreerd staal voor 1500 ballen.

Maar het gem set spul is ook wel degelijk serieus. Ik heb zelf ook liever een horloge van een juwelier als Cartier dan zoiets plats en smakeloos als een Rolex van een full-time horlogefabrikant.

En het draagt ook nog fijner.

12 likes

Je kraakt patek af en prijst daarna dit.

Een retourtje?

10 likes

18 berichten in en nog geen 1 horloge voorbij zien komen wat discontinued is voor volgend jaar. Jammer…

6 likes

Wat had je verwacht dan? Vorig jaar hebben we elkaar allemaal gek zitten maken dat de Air-King discontinued zou worden met als resultaat dat de grijze dealers met kapotdure AK’s bleven zitten.

3 likes