Iedereen mag zelf weten wat hij doet met zijn horloges. Maar dit doet mij op de een of andere manier toch pijn:
De advertentie die veel van onze eventuele kleinkinderen ooit gaan plaatsen op MP.
Same here. Denk dat ik daar keihard ga spoken dan
Het horloge kan ook overbodig zijn geworden omdat zijn opa nog werkt…
Veel voorkomende tekst voor advertenties van neppers.
Hier het horloge van mijn opa. Simpel dingetje maar die gaat nooit weg in ieder geval. Krijgt best wat draagtijd.
Heb de advertentie erbij gezocht…
Opa vond kleinkind ook niet heel aardig zo te zien.
Tja… ieder z’n ding uiteraard.
Voor ons Horlogeliefhebbers wellicht vaak lastig te begrijpen. Al had ik niks met horloges dan zou ik nog steeds niet iets wat mijn opa mij nalaat zo maar verkopen… maar wellicht ook weer makkelijk gezegd, wie weet.
Ik mag me in ieder geval gelukkig prijzen dat ik, de horloges die mijn opa me heeft nagelaten, ook nog eens erg gaaf vind!
Ze zouden redelijk wat kunnen opbrengen zelfs nog maar voor geen goud dat er een van deze ooit weg gaan.
HĂ©! Waar is die ene foto nou?
Ook al houden wij van horloges, het is maar een gebruiksvoorwerp.
Daarnaast heeft niet iedereen een voorwerp nodig om iemand te gedenken, dus ik vind dit geen vreemde reden om iets te verkopen.
Ik vind het wel een tikje vreemd om dit in de advertentie te zetten
Volgens mij moet je ook geen dure horloges gaan weggeven. Dat is juist iets waar iemand zelf voor moet kiezen, om veel geld aan iets als een horloge uit te geven.
Simpel, maar wel heel fraai
Dikke vingers en scrollen door 10.000 foto’s, elke keer gebeurd het weer. Een of andere rare random foto erbij
Mijn opa’s hadden zoveel kleinkinderen dat ik er nooit wat van gehad heb.
Het horloge van mijn vader is naar onze dochter gegaan en zij is er dolblij mee!
Mooi horloge!!
Het horloge van mijn Opa komt er aan BTW.
Die is naar mijn vader gegaan en vroeg laatst of ik hem wilde.
Mijn opa heeft het horloge na 25 jaar in dienst gekregen van zijn werkgever. Denk niet dat het iets waard is, maar gaat om de herinnering…
Moet een vrij jonge adverteerder zijn want er zit nog een generatie tussen he?
Gelukkig heb ik wel het horloge van mijn opa en dat doe ik nooit weg.
Zo is het ook nog is een keer!
Daar is een rubriek voor hier, Jurk…
Wel een Tiffany logo!
Die gaat sky high binnenkort
De advertentie die TS aanhaalt is een nepper… kortom iemand die de boel probeert op te lichten…