Dat is waar. Misschien neem ik nog een keer de moeite.
Want je krijgt eerst allerlei vragen over betere foto’s. Had ik geen energie voor
Ik heb 1 horloge van mijn opa en 2 van mijn vader. Allen laten servicen en ik draag ze vaak.
Er bestaan ook vervelende opa’s hè. Of nare kinderen (denk niet dat pa en ma Dutroux heel trots op hun kind zullen zijn) . Of ouders die in en in gemeen zijn.
Als je daar iets van erft, gaat dat toch onmiddellijk de deur uit?
Niet iedereen heeft de mazzel met een lieve familie.
Oplichting !! Marktplaats wordt daar nu mee doodgegooid… Heeft niks met opa te maken…of overbodig…
Ik weet het Frans, ik weet het
Ik had een Speedmaster van opa ook zonder pardon de deur uitgeknikkerd.
Staat er ook een prijs bij vermeld? Of is de advertentie al verwijderd?
Snap ik helemaal, geen goud en geen diamanten
Saai ding…
Heb er ook 1… niet specifiek gekregen, hij doet het ook niet meer.
En in een mod-poging de wijzerplaat een beetje gesloopt.
Maar ach, die ouwe kocht ook gewoon een nieuwe wanneer een horloge ermee ophield.
Ik ken mensen hier op HF die de speedmaster niet eens op marktplaats zetten maar gewoon in de vuilnisbak gooien.
Opa overbodig, zet hem op marktplaats, werkt nog prima
Ik heb mijn opa’s amper gekend. Zijn al dood sinds mijn 9e. Ik denk niet dat ze (nog) een horloge hadden…
Je kan niet alles bewaren van je opa en als horloges je niet interesseren bewaar je misschien wel zijn camera, of zijn postzegelverzameling.
Zo wordt gesuggereerd dat het te goede trouw is en dus betrouwbaar om mensen geld uit de zak te kloppen.
Ik heb het horloge dat mijn grootvader mij 40 jaar geleden gaf toen in naar de middelbare school ging gelukkig goed bewaard!
Ach, ik heb er geen moeite mee, elk nadeel hep zijn voordeel: waar de ander tranen met tuiten huilt of 10 jaar verdriet heeft, vier ik een feestje.
Toen mijn vader 10 jaar geleden of zo dood ging, zijn we heerlijk uit eten gegaan
Mijn moeder vliegt nog ergens rond (schijnt in Engeland te zijn), maar als ik daar ooit het verlossende bericht over krijg trakteer ik ook in de kroeg
Dus tja…anderen kunnen het zich misschien niet voorstellen, of vinden het verschrikkelijk wat ik zeg, maar mij boeit het totaal niet. Je wordt er vanzelf harder van.
Lekker rustig zo
Die is prachtig! Is dat niet de Seastar 3? Als puber had ik ooit een Tissot ( geen Chronograph ) met precies zo’n bandje.