Ik weet niet precies welk type het is. Het bandje heb ik er niet standaard om, zit niet echt lekker maar heb het wel altijd ook bewaard. Horloge heeft zeker 35 jaar stuk in een la gelegen. Nu is hij in ere hersteld.
Kunnen we naast een forumcartoonist niet ook een forumpsychiater aantrekken? Ik wil het wel doen maar vrees dat ik een ieder die begint te janken zal voorzien van een stevige pets met Hanās mattenklopper(alleen dan verzwaard en omrold met prikkeldraad).
Wie weet krijg je wel cliƫnteel die er speciaal voor langskomen
En @Jurk, moest het je op ideeƫn brengen voor een sm-hoekje: ik behoor niet tot dat cliƫnteel
Had ik maar zoān horloge gekregen van mijn opaā¦
Hier nog zoān opa horloge (van mijn lieftallige echtgenote). Ga 'm ook maar op Marktplaats zwieren, ouwe rommel.
@W.E iemand aast op je baan!!!
@Mr.JokerBean dat kun je wel roepen, maar dat bepaalt nog altijd @W.E en/of Schrink Stagair @VtiE.
Zij zullen zich buigen over het behandelplan en met een passende DSM-classificatie.
DSM aandelen doen het erg goed
Ooit 15 stuk gekregen van mijn Pa toen ze nog ⬠33,-- waren.
Ah, geef je 2 tientjes, bespaart je de moeite om op MP te zwieren
Ik geef je er 15 DSM aandelen voor
Ai⦠waanbeelden. Dat belooft niet veel goeds.
Wie wil tegenwoordig nog een pepsi. En vooral een vintage, die raak je nog met moeite kwijt. Dat merk is overroepen, er is niet zoveel interresse in als ze doen uitschijnen.
Ik was bijna akkoord met je zeer gulle bod, maar ik begrijp dat je 'm eigenlijk niet wilt.
Prachtige Omega Constellation! Is jouw vader @HanDavinci?
Zoān Seiko Panda (6138-8020) heb ik van een overleden oom.
Van mijn grootvader heb ik zijn gouden Ancre en zijn Omega Mariner uit 1976.
Van mijn vader heb ik een Seiko 7016 Monaco, een merkloos jaren 60 horloge, een Seiko 7A38 en zijn Seiko 7123 werkhorloge. Dat werkhorloge heb ik vorige week zelf gerepareerd, het circuit was verrot en ik heb een donortje gevonden.
Dit zijn de horloges die echt nooit worden verkocht door mij.
FTFY
Zulke familieleden ⦠daar had ik er ook 2 van (niet mijn uitermate lieve ouders of zus!).
Toen mijn grootmoeder op 98 jarige leeftijd eindelijk eens overleed heb ik de moeite niet genomen om naar de uitvaart te gaan. Haar kinderen trouwens ook niet en daar had het kreng het echt zelf naar gemaakt. Wat mij betreft heeft ze 30 jaar te lang geleefd.
Had ik van haar een horloge geƫerfd dan had ik het direct te koop gezet.
Fotoās?
Opa moet wel over de brug komen met een omega of een rolex
Anders ken hij die ouwe zooi houwe
Ik heb niet van alles zo fotoās bij de hand, maar hier staan er een paar op (Seiko Monaco, no name Zwitsers horloge, Omega Mariner).
Zegt de masochist : knijp me !
Zegt de sadist : dat zou je wel willen !