Dit gaat hem worden... op zoek naar een sportief blauw horloge

Na een lange zoektijd op het net en daarna de shortlist bekeken te hebben ben ik eruit.

Vandaag bij een juwelier langs geweest en weet nu definitief welk model het gaat worden.
Nu alleen op zoek naar een goede prijs. AVP is € 1.070,00. Mocht iemand sugesties hebben dan hoor ik dit graag.

Het is de…

Longines Hydro Conquest 41mm automaat.
[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/Longines%20Hydroconquest%2041%20auto_zpsqskvkpd6.jpg.html][/URL]

Op zeer korte termijn ga ik deze bestellen.
Afwachten…

3 likes

Goede keuze!

1 like

Mooi, niet goedkoop, maar wel erg mooi.

Mooie keus heb je gemaakt, superhorloge.

1 like

Chrono24: €850 uit Duitsland.

Is deze hydro misschien ook nog een optie. Vind ik persoonlijk iets mooier maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Sorry ik bedoel wel de automaat :slight_smile:

Zijn trouwens even duur :slight_smile:

Smaak blijft een persoonlijk ding (gelukkig), maar ik vind de oudere versie met maar 3 cijfers ook mooier :wink:

De oude is , persoonlijk natuurlijk, de mooiere van de twee. Ik hoorde dat longines ook stopt met de nieuwere versie.

Succes met kiezen !

Heb je de kleur in het echt gezien? Ik heb deze namelijk net gekocht zonder het blauw in het echt gezien te hebben. juwelier had enkel de zwarte versie op voorraad en de blauwe uit de catalogus besteld.
In het echt is het blauw véél donkerder dan op foto, je moet soms zelfs goed kijken of het geen zwart is.

Mooi blauw hoor!

3 likes

Ja, onder de juiste lichtinval. Met ander licht lijkt het bijna zwart. Kijk eens hierboven hoe Longines het voorstelt? Kan het er volgens jou echt ooit zo uit zien?

Edit: waarmee ik niks wil afbreken hoor, blijf hem prachtig vinden en krijgt best wel wat polstijd.

Ik snap wel wat je bedoeld, de foto bovenaan in het topic daar klopt de kleur trouwens helemaal voor geen meter van.

1 like

699 euro op ebay

Ik heb de blauwe om mijn pols gehad. Was alleen de quartz 39mm. De blauwe kleur is inderdaad niet zo blauw als op de foto bovenaan.(wellicht direct onder een tl licht).
Het is een mooie blauwe kleur.

Zijn beide mooi. Ik ga zoeken naar een mooie prijs! :stuck_out_tongue:

Klopt, ik heb beide om gehad.


Bij deze 2 foto’s van mijn eigen Hydro. Één in het zonlicht en één in de schaduw.

3 likes

Erg mooi. Jij begrijpt wel waarom ik deze wil. Haha