Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen Als je echt gestopt zou zijn na een jaar..

Stoppen met roken is wel het beste wat ik ooit gedaan heb. Goed bezig en hou vol :pray:

4 likes

Kudo’s voor dit resultaat en de prachtige Longines die er uit voortvloeit :muscle:t2: Ik heb al dik 25 jaar geen sigaret meer aangeraakt en besef me ineens dat ik daardoor voldoende had kunnen sparen om die Nautilus die ik al zo lang ambieer in huis te halen :thinking:

2 likes

Niet rokers leven gemiddeld 10 jaar langer. Moraal, langer leven is een nog duurdere hobby :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Prachtig man ! :ok_hand:Super resultaat …

1 like

Je sterft gezonder…:smirk::crazy_face:

Maar ik ben nu bijna een jaar gestopt na 30 jaar roken. Zo superveel rookte ik niet ( ongeveer 5/6 pakken shag per maand ) Maar ik heb er buiten horloges om leuke dingen van kunnen kopen. Maar toch ook deze 3…

IMG_1217

14 likes

Zo dan. Dat is best lang. Alleen dat zou al genoeg reden moeten zijn om niet te roken. Plus alle andere voordelen natuurlijk.
Ben blij dat ik alleen in m’n jonge jaren zo nu en dan een sigaretje opstak omdat ik het lekker vond maar nooit echt heb doorgepakt :sweat_smile:

3 likes

In mijn auto en woning werd sws niet gerookt.

2 likes

Bij mij ook niet…

2 likes

Bij mij ook niet.

1 like

En dat is een hele winst,heb de lijdensweg van m’n schoonvader meegemaakt zijn laatste jaren.
Hij heeft z’n hele leven stevig gerookt en daardoor z’n laatste 10 jaren vergald omdat z’n longen totaal verziekt waren en adem halen een dagtaak werd
M’n buurman rookt nog altijd stevig ondanks mondkanker die hij daardoor heeft opgelopen en nog altijd voor behandeld wordt.

Hij is 5 jaar jonger dan ik maar lijkt 10 jaar ouder en je ruikt ‘m van ver al aankomen

Tot zover het roken :grin:

7 likes

Ik stopte 8 jaar geleden cold turkey na 28 jaar stevig te hebben gerookt. Helaas niets van kunnen kopen want 2 maanden later ontmoete ik m’n huidige vrouw :scream: heb er hooguit een pakje kauwgom aan overgehouden…

28 likes

Ze roepen wel altijd dat drugs en alcohol zoveel kosten maar roken en vrouwen kan ook in de papieren lopen… :grin:

7 likes

Ongeveer 27 jaar gestopt , en Ongeveer 27 jaar gerookt.
3 pakken sjek en een pakje sigaretten per week.
Tel uit je winst.

7 likes

gefeliciteerd

2 likes

Nu 4 weken (en 2 dagen) gestopt na een kleine 50 jaar stevig gerookt te hebben, zeg maar 25 à 30 sigaretten per dag.
En ik moet zeggen: valt mee, op de je weet wel momenten, na het eten, bij de koffie etc. heb ik het wel moeilijk maar dan heb ik als redmiddel een e-smoker.
Ja ja ik weet het is ook niet goed maar toch altijd beter als blijven door paffen.
Gelukkig steeds minder vaak last van die momenten, dussssss ik houd moed.
Elke week €60 in een apart potje loopt lekker op zo.
Aan iedereen die er ook over denkt: gewoon doen. :mechanical_arm:

15 likes

Erg goed en knap van je! Ik ben in 2013 gestopt en ben toen gaan elektrisch roken, maar ben daar sinds 4 jaar ook mee gestopt. Heerlijk toch, om van die verslaving af te zijn?

On topic:
Ik heb niet bijgehouden wat ik bespaard heb, maar toen de pakjes Marlboro nog €6 euro waren en die berekening doorvoer, dan zou ik €936 bespaard hebben. Daar kin je toch een leuk horloge voor kopen!

Ik denk dat ik voor dat geld wel een leuke Seiko wil kopen.

7 likes

Ik ben nu ongeveer 15 jaar gestopt.

Ik rookte 2 pakjes luckies plus 1/3 pakje Van Nelle shag per dag.

Ik weet niet wat het tegenwoordig kost maar
Ik zal wel een mooie Sub bij mekaar hebben weggepaft :open_mouth:‍:dash:

7 likes

Klinkt als een 25 euro per dag verslaving per dag.:grimacing:

2 likes

Laatste pakje was volgens mij 5,25 ofzo.

2 likes


Rookte al niet zoveel , was meer opsteken en 4 a 5 goede trekjes en er weer klaar mee… .
Kan nu een Gshock kopen ,ff kijken wat er in december op de teller staat :rofl::rofl::rofl:

8 likes