Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Dat hebben Mousje en ik dus net gedaan.
En jij niet.
Shame on you Ferry.

4 likes

Nou ja, dat valt nog wel mee ? En het mooie is, het is er ook zo weer af toch ? Als je maar van die vieze peukies afblijft :smile:

2 likes

Ik tag Assie met een knuffel en af en toe streng zijn, ben een klein baasje he :wink:
Maar zal haar wel even taggen, kan nooit kwaad :smiley:

2 likes

@Assie62 zet hem op he, je bent al op de goede weg door minder te roken :+1: en over een maandje hoef je zelfs niet meer naar de tabakszaak, scheelt toch weer met boodschappen doen :wink:

2 likes

@Assie62 je kunt het.

2 likes

Maar hoe gaat ze dan heten?

9 likes

Dus niet he mijn diëtiste wordt er ook gek van, iedere keer proberen we wat anders.
De ene keer gaat er een kilo af en de andere keer zit die er weer aan, zit zelf aan liposuctie te denken. Maar daar moet ik nog even mee wachten zeg ze dan, maar ik geef niet op :wink:

Lol, ze zegt altijd As is verbrande turf. Maar het is nu al een lekker ding, dus een avatar met een super model en dan als naam Doutzen Kroes of krijgen we dan juridische problemen. Nou misschien beter tante Sidonia :wink:

3 likes

Echt erg :smile:

4 likes

Hoezo, je wordt soms al gek van mij. Kan jij je toch mooi verstoppen achter een lantaarnpaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:rofl::rofl:

3 likes

60 geworden en nooit gerookt. Nu zit ik opgescheept met meer dan 100 horloges :cowboy_hat_face:

7 likes

Woah een worldtimer, heel erg vet!

Benieuwd: hoe ziet het proces van het horloge kiezen wat je die dag gaat dragen er uit in de ochtend?

Met een preek van mijn lieve vrouw.
Het lukt mij wel in 5 minuten, zo niet neem ik een ander horloge.

1 like

Vandaag, na 25 jaar roken, een week gestopt.
Ik heb ook zo’n app die alles bijhoudt en als ik zie wat ik de afgelopen jaren heb weg gerookt, daar had ik makkelijk een Patek en een Harley van kunnen betalen en dan had ik nog geld over voor een Rolex. Maar goed dat geld is verdwenen naar de tabaksbazen en vadertje staat. Ik heb me voorgenomen om met het geld dat ik nu bespaar, zo’n €300 p.m. volgend jaar kerst een Omega Seamaster Aqua Terra met groene plaat te kopen.

17 likes

20 likes

Oeii…heel veel beterschap en succes met het herstel!
Bekijk het positief… je krijgt een tweede kans, pak deze met beide handen aan het is echt mogelijk als je wilt!!

Prachtig, dan doe je het ook nog eens ergens voor !

Hier ook bijna 2 jaar er van af…ik denk er eigenlijk nooit meer aan!

1 like

Ik hoop toch van harte dat dat niet de enige reden is.
Je gezondheid is toch nog een stukje belangrijker imo

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like