Tja ik dacht dat hoef ik niet te benoemen dat lijkt mij nogal heel erg logisch… maar dat je het geld opzij legt omdaar een leuk horloge van te kopen is toch geweldig ?
Anders was het in rook opgegaan
Verschrikkelijk Wil, veel sterkte en hopelijk houd je er zo min mogelijk aan over. Beterschap! En alles succes met het stoppen. Het wordt alleen maar makkelijker met elke dag
Lachen. Leuk gedaan Jurk. Dit doe ik regelmatig in huis als ik Fer zat ben. Alleen dan achter een deurpost, helaas nog geen lantaarnpaal in huis🤣
Leuk dat je ook gejurkd bent
Sterkte! Gelukkig heb ik het zelf niet meegemaakt, maar stoppen met roken is nog steeds een van de betere keuzes die ik heb gemaakt.
Nogmaals sterkte Wil!
Uiteraard voor de gezondheid en om het goede voorbeeld te geven aan mijn kinderen, maar een Omega over een jaar is een goede extra stimulans.
Jurk en alle anderen dank voor hart onder de riem!
Hij komt te koop
Komt de Aquanaut er eindelijk aan?
Nee, ik draag het gewoon niet genoeg
Wij hebben weleens fruitvliegjes gehad die meer wogen
Ik ben ook maar 1,65 dus 55kg is prima
Nou, ik ben na 11 jaar roken en daarna 5 jaar vapen, gisteren helemaal gekapt met alles.
Vooral het niet hijsen op stressmomenten en het momentje na het eten valt me zwaar tot nu.
(vapen kostte me nog geen €25 per maand trouwens dus misschien dat er op termijn een San Martin gekocht wordt ofzo )
Nee gekheid, ik ben blij dat ik er geen geld meer aan zal uitgeven en al helemaal blij voor mijn longen, hart, bloedvaten, slaap en energieniveau
Nu even afzien
Een gedragsverandering is moeilijker dan business as usual, even los van wat @PetraO al zei.
Zelf heb ik alcohol nooit zo lekker gevonden dat ik veel dronk. Het is voor mij nog nooit een prestatie geweest om niet of niet veel te drinken.
Dus zodra jij iets doet wat je moeite kost zal ik gepaste trots tonen.
Hartstikke goed man, en nu volhouden door de moeilijke momenten heen .
Moet je nagaan wat een tyfuszooi daar in moet zitten als ze het voor zo weinig kunnen aanbieden en er dan ook nog weet ik hoeveel partijen aan hebben moeten verdienen.
Nu volhouden
Veel succes! Als je door die eerste dagen heen bent, dan wordt het steeds makkelijker.
Goed bezig. Ik vond stoppen met vapen eigenlijk nog moeilijker dan stoppen met sigaretten, omdat dat vapen gewoon overal en de hele dag door kon.
Maar ik kan je vertellen dat het alleen maar makkelijker wordt